شمانیوز
شما نیوز

حجت‌الاسلام سلیمی در گفت‌وگو با شمانیوز:

سال آینده سرفصل‌های مرتبط با رشادت‌های سردار سلیمانی در مدارس و دانشگاه‌های کشور گنجانده می‌شود

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: طبق صحبت‌هایی که با وزیر آموزش و پرورش و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به عمل آمده، قرار است از سال آینده، دروسی مبتنی بر مکتب رشادت‌های سردار سلیمانی در مدارس و دانشگاه‌های کشور گنجانده شود.

سال آینده سرفصل‌های مرتبط با رشادت‌های سردار سلیمانی در مدارس و دانشگاه‌های کشور گنجانده می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی شمانیوز، اظهار کرد: طبق صحبت‌هایی که با وزیر آموزش و پرورش و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به عمل آمده، قرار است از سال آینده، دروسی مبتنی بر مکتب رشادت‌های سردار سلیمانی در مدارس و دانشگاه‌های کشور گنجانده شود.

وی افزود: داعش با هدف آسیب رساندن و ناامنی‌سازی ایران به وجود آمد، اما نیروی قدس سپاه هزاران کیلومتر ورای مرزهای کشورمان با داعش مقابله کرد و اجازه ورود آنها را به کشور نداد و همچنین نگذاشت نقشه شوم آمریکایی‌ها و صهونیست‌ها در خصوص کشورمان عملی شود.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دو پروژه خاورمیانه جدید و معامله قرن، همیشه مدنظر قدرت‌های جهانی به‌ویژه آمریکا قرار داشت که نیروی قدس سپاه اجازه تحقق این رویا را به دشمنان ندادند و اگر نیروی قدس سپاه نبود براساس طرح خاورمیانه جدید، قرار بود سرزمین ایران به پنج کشور تجزیه شود.

سلیمی با بیان اینکه امروز بیداری اسلامی و امواج آن عالم را فرا گرفته است، گفت: اگر نیروی قدس سپاه و نیروهای مقاومت در منطقه تقویت نمی‌شدند، امروز به راحتی نمی‌توانستیم سیلی محکمی به ارتش تروریستی آمریکا وارد کنیم؛ لذا نیروی قدس سپاه و نیروهای مقاومت پشتوانه خوبی برای اقدامات تدافعی ما محسوب می‌شوند.

وی بیان کرد: سپاه امروز به خاری در چشم دشمنان ایران تبدیل شده و همین کافی است که امروز رهبر معظم انقلاب از سبزپوشان سپاه تجلیل کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به این مطلب که سردار سلیمانی یک مکتب بود، یادآور شد: سردار سلیمانی دارای شاخصه‌هایی است؛ اخلاص، تلاش خستگی‌ناپذیر، ایستادگی و مقاومت، وظیفه‌شناسی، شجاعت و تبلیغ از شاخصه‌های این شهید بزرگوار محسوب می‌شوند.

سلیمی ادامه داد: سردار سلیمانی دارای هوش فوق‌العاده بالای سیاسی و نظامی‌ای بود و با این هوش سیاسی و نظامی توانست برای کمک به مردم استفاده کند.

به گفته او؛ حاج قاسم سلیمانی به دنبال این بود که خلأها را پُر کند و به دنبال نام و نان نبود؛ لذا شاخصه‌های مکتب سردار سلیمانی باید رعایت شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied