شمانیوز
شما نیوز

جزئیات طرح فاصله‌گذاری اجتماعی مشخص شد

سخنگوی دولت گفت: در جلسه امروز چگونگی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بررسی و مقرر شد تا این طرح تا ۲۰ فروردین ادامه داشته باشد.

جزئیات طرح فاصله‌گذاری اجتماعی مشخص شد

به گزارش شمانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی ربیعی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، گفت: بحث اول در جلسه امروز چگونگی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بررسی شد، همچنین این طرح تا ۲۰ فروردین ادامه خواهد یافت.

ربیعی در مورد جداسازی افراد مبتلا از جامعه اظهار داشت: در گزارش‌هایی که به جلسه داده شده افرادی که مبتلا به کرونا هستند دو تصمیم برایشان گرفته شده است. تصمیم اول این بود که از پروتکل‌ها و توصیه‌ها برای قرنطینه کردن خود تبعیت نکنند، کمیته اجتماعی و امنیتی تمهیدات حقوقی و قضایی برای وادار کردن این افراد را تصمیم گیری خواهد کرد تا آن‌ها به اجبار تن دهند و به عنوان حامل ویروس در جامعه نباشند.

سخنگوی دولت در مورد تصمیم دیگر برای افراد مبتلا به کرونا تاکید کرد: تصمیم دیگر برای حمایت از شهروندانی بود که امکان نگهداری از بیماران ندارند. بسیاری از خانه‌ها کوچک است و اتاق زیادی ندارند و فردی در این خانواده اگر مبتلا شود تمام آن‌ها دچار رنج می‌شوند.

او گفت: دولت در جهت حمایت از این خانوار‌ها امکانات برای بستری شدن در نقاتگاه‌ها را فراهم می‌کند. این خانواده‌ها با مراجعه می‌توانند مبتلایان را بستری کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied