شمانیوز
شما نیوز

ناصر عبداللهی

علت مرگ ناصر عبداللهی پس از 18 سال لو رفت | ناصر عبداللهی را کشتند!

پس از گذشت 18 سال از فوت ناصر عبداللهی، محمدعلی بهمنی روایتی عجیب و تکان دهنده از مرگ این خواننده جنوبی گفت که در ادامه می خوانید.

علت مرگ ناصر عبداللهی پس از 18 سال لو رفت | ناصر عبداللهی را کشتند!

به گزارش شما نیوز؛ بعد از گذشت 18 سال از فوت ناصر عبداللهی خواننده مطرح کشورمان، محمدعلی بهمنی شاعر و غزل‌سرا در مصاحبه جدیدش درباره علت مرگ ناصر عبدالهی خواننده جنوبی گفت ؛  که ناصر عبدالهی با دوستانش به یک جایی که آب شیرین خوبی دارد، رفته بود و وقتی ناصر عبدالهی  برنگشت، دوستان دیگری به دنبالش رفتند؛ دیدند که هم به سرش زده‌اند، هم به بدنش، او را به بیمارستان بردند، اما دیگر نمی‌توانست نفس بکشد.

ناصر عبداللهی

در مورد علت فوت خواننده محبوب زنده یاد ناصر عبداللهی تا کنون اخبار گوناگونی منتشر شده صحت هیچ کدام مشخص نیست، به هر حال علت فوت ناصر عبدالهی با بایکوت رو به رو شد و خانواده ناصر، اعضای ارکستر و حتی دوستان و آشنایان وی از صحبت درباره روز واقعه هراس شدید دارند. احسان علیخانی دو سال بعد در سالروز فوت این خواننده در برج میلاد با گفتن برخی جملات حاشیه‌های فراوانی را در رسانه‌ها باعث شد تا گمانه‌زنی‌ها بیشتر و بیشتر شوند:

ناصر عبداللهی

"نزدیک یک سال است که فهمیده‌ایم او {ناصر} به قتل رسیده است درصورتی‌که این موضوع مطرح نشده بود. همیشه دوست داشتیم این موضوع را بگوییم. صحبت‌ کردن از علی (ع) ساده است، اما ناصر عبدالهی درجایی از امیرالمؤمنین صحبت کرد که سخت بود."

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی