شمانیوز
شما نیوز

بدرقه ابراهیم معمارزاده به خانه ابدی

رییس انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز ایران، ابراهیم معمارزاده را از جمله معدود هنرمندان مظلومی دانست که در زمان حیات مورد تجلیل قرار نگرفت.

بدرقه ابراهیم معمارزاده به خانه ابدی

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نفل از مهر : رییس انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز ایران، ابراهیم معمارزاده را از جمله معدود هنرمندان مظلومی دانست که در زمان حیات مورد تجلیل قرار نگرفت.

 

tb

 

 

پیکر ابراهیم معمارزاده مجسمه‌ساز پیشکوت صبح دوشنبه ۴ آذرماه با حضور مجید رجبی معمار رییس خانه هنرمندان ایران، عباس مجیدی رییس هیات مدیره انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز و جمعی از اساتید مجسمه‌سازی و هنرمندان در خانه هنرمندان ایران به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا تشییع شد.

 

عباس مشهدی‌زاده هنرمند مجسمه‌ساز در این مراسم گفت: ابراهیم معمارزاده از اهالی خراسان بود، آرامشی که در او دیدم کمتر در بین مجسمه‌سازان شاهد بودم.

 

وی افزود: کارهایی که به آرامی و خرامان به شکل اسب‌هایش خلق می‌کرد، رابطه‌ای بود که انسان با اسب دارد.

 

مشهدی زاده بیان کرد: وقار و آرامی و نرمی این مرد مثال زدنی بود و کمتر کسی را دیدم که اینچنین زندگی هنری و خانوادگی خود را پیش ببرد.

 

عباس مجیدی رییس هیات مدیره انجمن

هنرمندان مجسمه‌ساز نیز از طرف این انجمن تسلیت گفت و خاطرنشان کرد: استاد معمارزاده از جمله معدود هنرمندان مظلومی بود که در زمان حیات مورد تجلیل قرار نگرفت، هنرمندی بی‌ادعا که جامعه را مدیون هنر خودش کرد.

 

وی افزود: آثار و اندیشه‌های استاد معمارزاده همیشه در یادها خواهد ماند.

پوریا معمارزاده فرزند زنده‌یاد معمارزاده در پایان مراسم چند بیت از اشعار پدرش قرائت کرد.

به گزارش مهر، مراسم ترحیم ابراهیم معمارزاده پنجشنبه ۷ آذرماه در مسجد جامع شهرک غرب برگزار خواهد شد.

 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied