شمانیوز
شما نیوز

جزئیات فیلم جدید پگاه آهنگرانی

فیلم سینمایی «شیرجه بزرگ» به کارگردانی کریم لک‌زاده به دلیل ادامه پروسه فیلمبرداری، برای حضور در سی‌و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر آماده نمی شود.

جزئیات فیلم جدید پگاه آهنگرانی

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از خبرانلاین :  فیلم سینمایی «شیرجه بزرگ» اولین ساخته سینمایی کریم لک زاده که پیش از این قرار بود در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد؛ به دلیل دیر آغاز شدن زمان فیلمبرداری، شرایط جوی آب و هوای استان گیلان و باقی ماندن فیلمبرداری لوکیشن های کشور ارمنستان، به سی و هشتمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر نمی رسد، ولی روند تولید این فیلم سینمایی در استان گیلان ادامه خواهد داشت.

در این فیلم سینمایی که تهیه کنندگی آن بر عهده محمدرضا شفیعی است، علاوه بر پگاه آهنگرانی و پدرام شریفی که خبر پیوستن آن ها در اخبار قبلی اعلام شده بود؛ بازیگرانی چون سونیا سنجری، ساسان کاوه، حامد نجابت، علی سعدی،محمد رضاپور مقدم،زهرا ابراهیمی، اصلان شاه ابراهیمی و میثم دامن زه که از بازیگران فیلم های کوتاه کریم لک زاده هستند، به ایفای نقش می پردازند.

همچنین در سومین اقدام رسانه ای این فیلم سینمایی، از اولین تصاویر آن رونمایی شد.

«شیرجه بزرگ» که فیلمی جاده ای است؛ در لوکیشن های شهر تهران، گیلان و کشور ارمنستان فیلمبرداری خواهد شد.

در خلاصه داستان این فیلم‌سینمایی آمده است: مَرد و مریم برای یافتن گمشده شان همراه با سه جامانده از یک گروه سیرک، وارد سفری پر ماجرا در جاده ها می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied