شمانیوز
شما نیوز

پایان غافلگیرکننده «وارش» لو رفت

ساناز سماواتی گفت: خوشحالم که در سریال «وارش» بازی کردم، سریال تاکنون با نظرات بسیار خوبی روبرو شده است.

پایان غافلگیرکننده «وارش» لو رفت

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از میزان : ساناز سماواتی با اشاره به همکاری خود با «سعید سلطانی» اضافه کرد: هم‌اکنون مشغول بازی در سریال «ماهور» به کارگردانی «سعید سلطانی» هستم و به احتمال فراوان تا بهار سال آینده همچنان درگیر این پروژه باشم، این سریال اثری تاریخی است که امیدوارم مورد اقبال عموم واقع شود.

بازیگر سریال «ماهور» درباره کیفیت ساخت این سریال تصریح کرد: سعید سلطانی کارگردان کاربلدی است، به طور کلی وی کارگردان باسوادی است و از همان سریال «پس از باران» نشان داد که آثارش مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد، پس از آن سریال ستایش را داشت که این سریال هم بسیار پرمخاطب بود، سلطانی کاملاً با جامعه آشناست و به همین دلیل آثاری می‌سازد از دل جامعه بر آمده و مورد اقبال هم قرار می گیرد. 

وی در همین رابطه ادامه داد: سریال «ماهور» قطعاً با استقبال مخاطبان روبرو می‌شود، یکی از شاخصه های موفقیت آثار سلطانی این است که همواره در سریال‌های خود از بازیگران حرفه‌ای استفاده می‌کند و همین عاملی است تا ار باورپذیر و با کیفیت دیده شود. 

سماواتی با اشاره به موفقیت سریال «وارش» در تلویزیون خاطرنشان کرد: خوشحالم که در سریال «وارش» بازی کردم، سریال تاکنون با نظرات بسیار خوبی روبرو شده است، در ادامه داستان این سریال اتفاقات جالب توجهی خواهد افتاد و مخاطبان بدون شک در پایان این سریال کاملاً شگفت‌زده خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • مجتبی صابری

    قطعا یارمحمد زنده هست و در قسمتهای آخر سریال پیداش میشه از همان اول گفتم وحالاهم میگویم . منتظر میمانیم، صابری