شمانیوز
شما نیوز

کلاس‌های گروه تئاتر «اودین» در جشنواره تئاتر فجر

مدیر بخش کارگاه‌های آموزشی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از ثبت نام بیش از ۶۰۰ نفر در کارگاه‌ها و مسترکلاس های گروه تئاتر اودین به سرپرستی یوجینو باربا خبر داد.

کلاس‌های گروه تئاتر «اودین» در جشنواره تئاتر فجر
 

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ایسنا : میلاد نیک آبادی درباره برنامه‌ریزی‌هایی که برای اجرای چند کارگاه و مستر کلاس توسط گروه تئاتر اودین انجام شده است بیان کرد: این گروه تئاتری یک هسته مرکزی و قدیمی دارد که افراد جوانتری هم در طول هفت تا هشت سال گذشته و با اعضای قدیمی همکاری میکنند. براین اساس برنامه‌ای که آقای باربا برای ایران تنظیم کرده شامل چند کارگاه با اعضای جوان‌تر است و تعدادی مسترکلاس هم با قدیمی‌تر.

وی درباره تعداد شرکت کنندگان در هر کارگاه یا مستر کلاس توضیح داد: در مرحله اول از روی اسامی و روزمه‌ای که فرستاده شده افراد را بررسی می‌کنیم چون برای کارگاهها ۴۰ نفر بیشتر ظرفیت نداریم. در این بین حضور جمع نسبتاً زیادی از جوانان و پیشکسوتان حرفه‌ای تئاتر و همچنین اساتید دانشگاه‌ها قابل توجه است و عده‌ای هم از شهرستان‌ها شرکت کردند، اما برای کسانی که رزومه آن ها همخوان با اهداف این کارگاه ها نباشد، مصاحبه حضوری انجام خواهد شد چون یک مسئله مهم برای ما این است که افراد بدانند کارگاه های تئاتر اودین برای آن‌ها مناسب است یا خیر.

البته برای کسانی که از طریق مصاحبه انتخاب شده‌اند احتمالاً دو کارگاه پیش آمادگی خواهیم گذاشت ضمن اینکه تلاش می شود برای زبان انگلیسی هم یک پیش آمادگی قبلی بدهیم چون یک سری واژه‌ها کلیدی و تخصصی است و اگرچه مترجم در کارگاه و مسترکلاسها حضور دارد اما تلاش می‌کنیم نیاز به حضور مترجم را به حداقل برسانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied