شمانیوز
شما نیوز

واکنش ۳ مجری تلویزیون به اظهارات کارشناس شبکه افق

سه تن از مجریان تلویزیون به اظهارات خاص مجری و کارشناس شبکه افق واکنش نشان دادند.

 واکنش ۳ مجری تلویزیون به اظهارات کارشناس شبکه افق

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از خبرانلاین : سیاوش صفریان‌پور، اکبر نبوی و المیرا شریفی‌مقدم به اظهارات زینب ابوطالبی در شبکه افق واکنش نشان دادند.

اکبر نبوی نوشت: «خواهر محترم! شما می‌توانی در صفحه یا صفحات شخصی خود، هر چه می‌خواهی بگویی، بنویسی و منتشر کنی، اما حق نداری در رسانه رسمی کشور، برای معترض یا حتی آشوبگر، حکم به رفتن از ایران بدهی...»

در همین رابطه سیاوش صفریان‌پور نوشت: «این {تکه از اجرای تلویزیونی زنده} هم نوع دیگری از خطای انسانی است. تفاوتش در این است که آدم را در جا نمی‌کشد. از طرف خودم از تمام مردم سرزمینم عذرخواهی می‌کنم.»

دیگر مجری تلویزیون که در این باره واکنش نشان داد، المیرا شریفی‌مقدم بود. او نوشت: «من هم به جای ایشون معذرت می‌خواهم.»

دالدبایتبا

زینب ابوطالبی در برنامه‌ای که در روز تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی پخش می‌شود، می‌گوید: «من تأکید دارم که ما جنگ‌طلب نیستیم اما گفتمانی که به آن باور داریم اقتضائاتی دارد و گاهی می طلبد که ما حماسی و جهادی زندگی کنیم؛ گاهی که البته شاید بیش از گاهی. و من به شدت اعتقاد دارم که باید یک خرده دوز این جدیت را در زندگی‌مان و فاصله گرفتن از بعضی مادیت‌هایی که تابحال خیلی درگیرش شده‌ایم به دلایل مختلف، در این چهل سال متأسفانه برخی ترویجش کردند و خواستند که یک زندگی نه سیخ بسوزد و نه کباب را برای ما درست کنند که یک حد میانه معتدل به نظر عاقلانه برای ما تفسیر و تبیینش کردند.

اما به برکت خونی که ریخته شد ما یک تکان جدی خوردیم که یا باید آن حرف‌ها را ببوسیم و کنار بگذاریم، ببخشید شاید توی دوربین من نباید این حرف را بزنم ولی اگر کسی اعتقاد ندارد، جمع کند از ایران برود.  برود همان جاهایی که همان رفاه و همان مدل زندگی را دارد و اگر اعتقاد داریم به نظرم باید جدی به میدان بیاییم. 

به نظرم امروز نشان دادیم که همه ما ایرانیان به یک مدل زندگی سلحشورانه احتیاج داریم و آن مدل را نیاز داریم....»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied