شمانیوز
شما نیوز

زمان پخش قسمت اخر سریال وارش

سریال وارش یک درام تاریخی و عاشقانه است که یک اثر اقتباسی از رمان مهاجران نوشته هاوارد فاست نویسنده مطرح آمریکایی است که داستان آن از دهه ۳۰ آغاز میشود و بعد از روایت پرفراز و نشیب به دهه حاضر می‌رسد.

زمان پخش قسمت اخر سریال وارش

رصد امروز نوشت ، قسمت آخر سریال وارش ، سریال وارش در ۳۴ قسمت تولید شده است و به احتمال فراوان قسمت آخر سریال وارش شنبه ۲۸ دی ماه ساعت ۲۰/۴۵ پخش می شود.

 

خلاصه  سریال وارش

داستان سریال وارش درباره یک مرد مهاجر است که برای پیدا کردن شغل راهی دیار گیلان می شود و پس از رسیدن به لاهیجان اتفاقات جالب و هیجان انگیزی را تجربه خواهد کرد. شرح داستان مجموعه وارش روایتگر ۳ دهه است که از سال ۱۳۳۰ تا سال ۱۳۶۰ را به تصویر می کشد و بسیاری از لوکیشن های آن در شهر لاهیجان است و بخش هایی از آن نیز در تهران قدیم فیلمبرداری شده است.

وارش یک زن جوان گیلکی است که تراب عاشق اوست و می خواهد با این زن بیوه ازدواج کند اما ماجرا طور دیگری رقم می خورد. وارش با دیدن برومندی و دلاوری های یارمحمد رفته رفته عاشق این مرد سیستانی می شود و تراب با دیدن عشق وارش به یارمحمد، تصمیم می گیرد این مرد غریبه را از سر راه خود بردارد تا بتواند به عشق دیرینه اش که دختری به نام وارش است برسد.

یارمحمد سیستانى در دهه ۳۰ به دلیل مواجه شدن با خشکسالی تصمیم می گیرد به شهری خوش آب و هوا مهاجرت کند تا بتواند خرج زندگی خود و خانواده اش را در بیاورد و راهی شمال ایران می شود. پس از رسیدن به شمال کشور وارد شغل ماهیگیری می شود و دریا را برای کسب رزق و روزی انتخاب می کند؛ اما نمی داند ماهیگیری در منطقه ای که او انتخاب کرده است تحت سلطه تراب یکی از ساکنان گیلانی است. تراب مردی زورگو و گردن کلفت است که در ابتدا به یار محمد اجازه ماهیگیری نمی دهد و برای این مرد مهاجر شاخ و شانه می کشدو یارمحمد سیستانی که تاکنون زیر بار حرف زور نرفته است در مقابل زورگویی های تراب می ایستد و مدام با هم درگیر می شوند

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied