شمانیوز
شما نیوز

سیمرغ‌داران ۹۷ در «فجر ۳۸»؛

با «خورشید» به جشنواره امسال می‌آیم

کیوان مقدم، دارنده سیمرغ بلورین بهترین طراح صحنه جشنواره سی‌وهفتم فیلم فجر، از ساخت ۸۰ درصد از دکورهای فیلم سینمایی «خورشید» به کارگردانی مجید مجیدی خبر داد.

با «خورشید» به جشنواره امسال می‌آیم

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از مهر : کیوان مقدم طراح صحنه سینمای ایران که در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بهترین طراحی صحنه را برای فیلم «غلامرضا تختی» از آن خود کرد، با اشاره به حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر گفت: بعد از «غلامرضا تختی» به کارگردانی بهرام توکلی، در فیلم سینمایی «خورشید» به کارگردانی مجید مجیدی حضور پیدا کردم.

وی با اشاره به اینکه کار در «خورشید» از اوایل سال جاری شروع شده است، بیان کرد: با توجه به پیش تولید طولانی این فیلم و در کنار آن زمانی که برای فیلمبرداری صرف شد، تا الان درگیر این پروژه بودم.

تاکید کرد: دغدغه و نگاه آقای مجیدی را نسبت به کارش بسیار دوست دارم، گروه بسیار خوبی از جمله نویسنده، فیلمبردار و دیگر عوامل پشت دوربین برای ساخت این پروژه دور هم جمع شدند و بی شک نتیجه یک تیم خوب، یک کار خوب را به ارمغان می آورد.

وی توضیح داد: امیدوارم فیلم توسط هیات داوران و مخاطبان به خوبی دیده شود، مساله این است که طراحی صحنه در کنار فیلمبرداری به خوبی دیده می‌شود، در این فیلم رابطه تنگاتنگی بین طراحی صحنه و فیلمبرداری وجود دارد که یکی از نقاط قوت این کار به شمار می‌رود.

طراح صحنه فیلم سینمایی «رضا» ادامه داد:  ۸۰ درصد از دکورهای این فیلم ساخته شده است.

مقدم در پایان گفت: سال گذشته و امسال تنها ۲ کار انجام دادم که اولین اثر «غلامرضا تختی» بود و دومین اثر «خورشید». فیلم «خورشید» واقعاً یک کار بسیار سخت بود که پیش تولید زیادی را می‌طلبید و با پیش تولید طولانی، زمان فیلمبرداری نیز طولانی‌تر می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied