شمانیوز
شما نیوز

بازگشت محسن یگانه به ایران !

مدیر برنامه‌ محسن یگانه درباره حاشیه‌های مربوط به زندگی محسن یگانه در کانادا و ماجرای کلاه‌برداری ملکی از این خواننده پاپ توضیح داد.

بازگشت محسن یگانه به ایران !

به گزارش خبرنگار شما نیوز به نقل از ایران آرت: در اواسط فصل پاییز خبری مبنی بر مهاجرت دائمی محسن یگانه خواننده موسیقی پاپ به کانادا منتشر شد که همان زمان برخی از نزدیکان یگانه به این موضوع واکنش نشان دادند اما توضیح آنها چندان شفاف نبود. اکنون پس از گذشت سه ماه محمد حاتم‌پور تهیه‌کننده و مدیر برنامه محسن یگانه به طور شفاف‌تری درباره این موضوع صحبت کرده است.

en554

 

حاتم‌پور که مدیر شرکت آوای فروهر است و با محسن یگانه همکاری می‌کند درباره تازه‌ترین خبری که از یگانه دارد گفت: من چند روز پیش که با محسن جان تلفنی صحبت می‌کردم قرار شد محسن جان احتمالاً در اردیبهشت و خرداد سال ۹۹ به تهران تشریف بیاورند و ما کنسرت‌ها را برگزار کنیم و ما حتی داریم سالن‌های‌مان را برای آن موقع رزرو می‌کنیم. محسن یگانه عزیز انشاءالله تشریف می‌آورند و دل همه را شاد می‌کنند و همه منتظرش هستیم.

 

حاتم‌پور در یک گفت‌وگوی اینترنتی در واکنش به شایعه کلاه‌برداری ملکی چهار میلیاردی از محسن یگانه توضیح داد: این زیاد با عقل و منطق جور در نمی‌آید که کسی بخواهد به خاطر یک کلاه‌برداری ملکی مهاجرت کند. محسن جان در حال حاضر کانادا هستند و تا چند ماه آینده هم برمی‌گردند. البته زندگی شخصی هر فردی به خودش مربوط است. شاید محسن جان تصمیم بگیرند در آینده‌ای نچندان دور اقامت کانادا داشته باشند و تشریف بیاورد در ایران کنسرت‌هایش را هم برگزار کند و کنسرت‌های اروپا و آمریکا هم داشته باشند. شاید هم تصمیم بگیرند مجدداً به ایران برگردند و در ایران به ادامه زندگی خودشان مشغول شوند. این تصمیم شخصی محسن یگانه است و نه در اراده من است نه دیگر دوستان.

 

مدیر برنامه‌های محسن یگانه درباره محل زندگی آینده محسن یگانه گفت: فعلا مشخص نیست. یعنی نه مشخص است که قرار است به طور کامل در کانادا زندگی کنند و نه مشخص است که قرار است به طور کامل در ایران زندگی کنند. اما هر جایی که زندگی کنند تور کنسرت‌هایشان را در ایران خواهند داشت. ما الآن حتی داریم مجوز شعر و ملودی‌های محسن جان را می‌گیریم و انشاءالله بتوانیم قطعات جدید را در آینده منتشر کنیم.

 

وی درباره تازه‌ترین فعالیت‌های یگانه گفت: ۷-۸ کار جدید را آماده کرده‌ است و ما داریم مجوز ۲-۳ تای این قطعات را از وزارت ارشاد می‌گیریم. یعنی اگر قرار بود ایشان به ایران برنگردند دیگر لزومی نداشت که ترک‌هایشان را برای من بفرستند تا ما بخواهیم برای این کارها مجوز بگیریم. فکر می‌کنم تا یک ماه آینده اولین ترک را منتشر کنیم.

 

مدیر برنامه‌های یگانه درباره ماجرای کلاه‌برداری ملکی از این خواننده پاپ نیز بیان کرد: در مورد کلاه‌برداری ملکی اجازه بدهید من صحبتی نکنیم. این مسئله به موسیقی ربطی ندارد، پس اجازه بدهید در موردش صحبت نکنیم. رقمی که گفتند صحت ندارد. نمی‌دانم اعدادی که گفته‌اند از کجا آمده است. اینکه گفته‌اند محسن صد درصد برنمی‌گردد کذب است چون ما داریم با محسن جان کار می‌کنیم و با او قرارداد داریم. پس رفتن همیشگی محسن جان خنده‌دار است.

mohsen-yeganeh2-3

 

بیوگرافی محسن یگانه:

محسن یگانه خواننده موسیقی پاپ  می باشد. تاریخ تولد محسن یگانه 23 اردیبهشت 1364 در گنبدکاووس است. تحصیلات محسن یگانه دانشجوی انصرافی مهندسی صنایع از دانشگاه آزاد تهران می باشد. محسن یگانه دانشجوی رشته مهندسی صنایع گرایش تولید صنعتی بود که در دانشگاه آزاد تهران واحد جنوب تحصیل می‌کرد. اما پس از گذراندن شش ترم به علت مشغله بسیار در حرفه موسیقی، از ادامه تحصیل انصراف داد.

 

محسن یگانه فرزند یکی مانده به آخر خانواده است و دو خواهر بزرگترش هر کدام پزشک و دندان‌پزشک هستند. او فرزند یکی از شهدای جنگ ایران و عراق، محمدرضا یگانه است و مادرش استاد دانشگاه است.

 

آنچه یگانه را از دیگر خوانندگان متمایز می‌کند توانایی او در ترانه‌سرایی و آهنگسازی می‌باشد. محسن یگانه اولین آلبوم خود را که سال کبیسه نام داشت در سال 1385 به صورت زیر زمینی منتشر نمود که از هما ابتدا با استقبال فراوانی مواجه شد و همگی او را شناختند و حال به یکی از بهترین خوانندگان کشور تبدیل گردیده است.

 

محسن یگانه در ابتدا علاقه‌ای به موسیقی نداشت و بصورت تفریحی به آن نگاه می‌کرد. به گفته خودش از کودکی علاقه‌مند به بازیگری و مطرح شدن در دنیای سینما بود؛ ولی بنا به شرایط خاص فرهنگی و خانوادگی تا به امروز چنین موقعیتی را پیدا نکرد. اما در موسیقی ذوق و سلیقه خاصی داشت. میل به موسیقی و یک شنونده خوب بودن را بر حسب اتفاق با شنیدن یکی از قطعات بی‌کلام آلبوم بهار من «گل گندم از شادمهر عقیلی» بدست آورد که حس عجیبی نسبت به موسیقی روز «پاپ» پیدا کرد و با علاقه دو چندانی که در او بوجود آمده بود به فراگیری ساز گیتار پرداخت.

 

نواختن را با تکیه بر خود و بدون استاد شروع کرد، اما در همان ابتدای کار با مشکلات عقیده‌ای رو به رو شد. مخالفت خانواده بر حسب شرایط خانوادگی و به لحاظ اینکه او هوش خوبی داشته و خانواده به خاطر سطح بالای علمی بیشتر تمایل به ادامه تحصیل او را داشتند و باعث شده بود فرصتی برای آموزش ساز گیتار زیر نظر استادان مختلف را پیدا نکند، ولی این مانع کار نشد و محسن یگانه با پشتکار عجیبی به نواختن گیتار ادامه داد تا جایی که در نوازندگی به حدی رسید که بتواند خود این ساز را آموزش دهد.

 

در این میان تنها به ساز گیتار اکتفا نکرد و به سمت کیبورد و پیانو و فراگیری مهارت‌های فنی و موسیقی الکترونیک نیز روی آورد که به گفته خود یگانه به موفقیت‌های او بعد از عرصه خوانندگی، نوازندگی و ترانه سرایی می‌توان اضافه کرد. با این وجود شناخت بسیار خوبی از موسیقی الکترونیک بدست آورد اما با توجه به اینکه در این مورد آنچنان با فضای موسیقیایی قطعاتی که محسن یگانه به بازار عرضه کرده و مردم از او توقع دارند مطابقت ندارد به همین دلیل فقط برای ارضای روحی خودش به موسیقی الکترونیک می‌پردازد و کمتر از آن در قطعاتش استفاده می‌کند. به گفته خود محسن آرزوی او موفقیت در دنیای موسیقی الکترونیک است.

 

محسن یگانه اولین ترانه خود را در کنار محسن چاوشی با نام نشکن دلمو با ترانه‌سرایی و آهنگسازی خودش و تنظیمی از محسن چاوشی اجرا کرد. 

en553

 

 

وضعیت تاهل :

محسن یگانه در نوروز 1389 اعلام کرد که ازدواج کرده است. محسن یگانه در 14 آبان 1393 صاحب فرزند دختری به نام «نگاه» شد. به همین دلیل نام نگاه را برای چهارمین آلبوم رسمی خود برگزید.

 

آلبوم های محسن یگانه

1385 سال کبیسه اینترنتی تنها آلبوم غیررسمی

1387 نفس های بی هدف آلبوم رسمی

1389 رگ خواب آوای آلبوم رسمی

1391 حباب آلبوم رسمی

1392 EP اینترنتی اولین آلبومک

1394 نگاه من  آلبوم رسمی

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied