شمانیوز
شما نیوز

حاشیه های داغ هفتمین روز جشنواره فیلم فجر 98

هفتمین روز جشنواره فیلم فجر با برگزاری نشست های خبری پر بحث دو فیلم خروج و آتابای همراه بود.

حاشیه های داغ هفتمین روز جشنواره فیلم فجر 98

به گزارش شما نیوز به نقل از نمناک: در این گزارش به حاشیه های هفتمین روز جشنواره فیلم فجر 98 میپردازیم.

هفتمین روز جشنواره فجر 38 با نمایش سه فیلم لباس شخصی به کارگردانی امیرعباس ربیعی ، آتابای به کارگردانی نیکی کریمی و خروج ابراهیم حاتمی کیا و برگزاری نشست های خبری این سه فیلم همراه بود.

 

نشست خبری فیلم لباس شخصی با حضور امیر عباس ربیعی کارگردان، حبیب والی نژاد تهیه کننده، مهدی نصرتی، توماج دانش بهزادی، ماه منیر بیطاری، مجید پتکی بازیگران این فیلم، هاشم مرادی مدیر فیلمبرداری، مهدی سعدی تدوین و جواد مطوری جلوه های ویژه بصری این فیلم برگزار شد.

مهدی نصرتی و امیرعباس ربیعی

دومین نشست خبری روز گذشته جشنواره مربوط به فیلم خروج بود که با حضور ابراهیم حاتمی کیا کارگردان، حبیب والی نژاد تهیه کننده، فرامرز قریبیان، پانته آ پناهی ها، سام قربیان، کامبیز دیرباز، محمد رضا شریفی نیا، محمد فیلی بازیگران فیلم، وحید ابراهیمی مدیر فیلمبرداری، عماد خدابخش تدوینگر، محمد برادران جلوه های ویژه بصری و مجیدعلی اسلام طراح صحنه این فیلم برگزار شد.

نشست خبری فلیم خروج یکی از بحث ترین نشست های خبری جشنواره امسال بود که در ابتدا به موضوع جسوارنه فیلم خروج در اعتراض به اوضاع کشاورزان پرداخته شد و خروج یکی از فیلم های پربحث و جسورانه ابراهیم حاتمی کیا شناخته شد.

فرامرز قریبیان و ابراهیم حاتمی کیا

فرامرز قریبیان که بعد از سالها برای دفاع از فیلم خروج به جشنواره فجر آمده بود با صحبت های انتقادی خود حواشی زیادی را رقم زد و این بازیگر به نقش های اعتراضی اش در فیلم های چند سال اخیر و فیلم خروج اشاره کرد و گفت:همیشه دوست داشتم با یک فیلم این چنینی از سینما خداحافظی کنم و مصمم به این کار هستم و دیگر حوصله بچه بازی و غرض ورزی در سینما را ندارم.

این بازیگر کشورمان در ادامه صحبت هایش به سیمرغ بلورینی که به دلیل غرض ورزی در جشنواره چند سال پیش برای بازی در فیلم عصبانی نیستم به نوید محمد زاده نرسید اشاره کرد.

فرامرز قریبیان

نشست خبری فیلم آتابای با حضور نیکی کریمی کارگردان ، هادی حجازی فر نویسنده و بازیگر، جوادعزتی، دانیال نوروش، مه لقا می نوش، یوسفعلی دریادل، امیدحسینی، لیلی نظری، معصومه ربانی نیا بازیگران فیلم، سامان لطفیان مدیرفیلمبرداری، اصغر نژادایمانی طراح صحنه و لباس،کامران کیان ارثی صدابردار و حسین جمشیدی گوهری تدوینگر این فیلم برگزار شد.

نیکی کریمی

ماجرای پربحث نشست خبری فیلم آتابای مربوط به لهجه استفاده شده بازیگران فیلم بود که هادی حجازی فر تمام مسئولیت آن را برعهده گرفت و با عصبانیت به ایرادات وارد شده به لهجه فیلم از سوی خبرنگاران پاسخ داد.

نیکی کریمی و هادی حجازی فر

جواد عزتی

جواد عزتی

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied