شمانیوز
شما نیوز

شایعه طلاق امیر جعفری و ریما رامین فر کذب است

آیا امیر جعفری و ریما رامین فر هم طلاق گرفتند؟ جزئیات دقیق از شایعه عجیب پیرامون طلاق این دو هنرمند را در اینجا بخوانید .

شایعه طلاق امیر جعفری و ریما رامین فر کذب است

ریما رامین‌فر زاده ۵ فروردین ۱۳۴۹ است. ریما رامین‌فر در تهران متولد شده است.ریما رامین‌فر بازیگر و نویسنده ایرانی است.ریما رامین‌فر فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد در رشته کارگردانی تئاتر می‌باشد. ریما رامین‌فرکار در تئاتر را در سال ۱۳۷۶ با نمایش «شب بخیر مادر» آغاز نمود و در سال ۱۳۷۹ با بازی در فیلم سینمایی «نان و عشق و موتور ۱۰۰۰» پا به عرصه سینما نهاد.

 
 

رابطه یک زوج هنرمند دیگر هم به پایان رسید. این زوج که از آغاز زندگی مشترک‌شان نزدیک به یک دهه می‌گذرد، به رغم داشتن یک فرزند پسر ترجیح دادند که از یکدیگر جدا شوند.

 

خبرداغ " : سحردولتشاهی با پیمان قاسمخانی ازدواج کرد ؟! + عکس دونفره

 

هر دوی این افراد فعالیت خود را در تئاتر آغاز کرده‌اند و همکاری با کارگردانان بزرگی را که در کارنامه خود دارند و این دو بازیگر زن و مرد در سریال های عید نوروز زیاد دیده شده اند.

 

ریما رامین فر

 

این خبری است که این روزها در سایتها و وبلاگها نقل می شود.

به همین منظور ما یک سری به اینستاگرام منتسب ریما رامین فر زدیم که عکس ها دو نفره یشان را منتشر کرده است که شاید جوابی به این اخبار باشد. در جشنواره فیلم فجر امسال هم این زوج بازیگر باهم حضور داشتند.

 

ریما رامین فر

 

زندگینامه امیرجعفری

  • نام:امیر 
  • نام خانوادگی:جعفری
  • تاریخ تولد:1353/6/10
  • محل تولد:تهران
  • تاهل:متاهل
  • همسر:ریما رامین فر
  • فرزند یک پسر به نام آیین
 

----------------------------------

امیر جعفری در دهمین روز از شهریور ماه سال 1353 در تهران متولد شد او بازیگر سینما ، تواتر و تلویزیون و عموی علیرضا جعفری (بازیگر) میباشد.

 

کودکی امیر جعفری

          کودکی امیر جعفری

امیر جعفری و مادرش با لباس احرام در خانه کعبه.

 

امیر جعفری و مادرش با لباس احرام

 

همسر وی ریما رامین فر بازیگر میباشد آنها یک پسر به نام آیین دارند. امیر جعفری کارشناسی مدیریت از دانشگاه آزاد اسلامی دارد. 

 

امیر جعفری و همسر و پسرش

امیر جعفری و همسرش

 

آشنایی و ازدواج به واسطه تئاتر

ریما:ما در تئاتر با یکدیگر آشنا شدیم، فکر می کنم سال 73 بود که در یک نمایش به عنوان دو جلاد با هم همکار شدیم و پیش از آن نیز یک سال در کلاس های آقای سمندریان، همکلاس بودیم.در آن زمان، امیر خیلی مرا راهنمایی می کرد و در زمینه تئاتر راهنمایی های او موثر و سازنده بود. (جعفری می گوید:البته راهنمایی های ریما بیشتر بود، او یک فرشته است که تنها دو بال کم دارد). حدود 11 سال با هم همکار بودیم و به طور کامل نسبت به هم شناخت داشتیم سرانجام این 11سال آشنایی به ازدواج ختم شد.

 

امیر جعفری و همسرش

 

ریما رامین فر و امیرجعفری

خصوصیات اخلاقی امیر جعفری از زبان همسرش: امیر، مهربان و خیلی خانواده دوست است، اما خب کم طاقت و گاهی اوقات عصبی است که البته هر انسانی گاهی اوقات عصبی می شود. و اما مشخصات رامین فر از زبان امیر جعفری:«هر چی بگم کم گفتم، مهربان، انسان دوست و از معدود افرادی که هیچ وقت خنده از لبانش محو نمی شود.

 

 آیین یک نام قدیمی است، چند تا

آیین جعفری ششم شهریور سال 1386 و در شب نیمه شعبان به دنیا آمده ، اسم کاندید کردیم که در نهایت «آیین» به معنای راه و روش انتخاب شد که به فامیلش هم می خورد، «راه و روش جعفری»...

 

زندگینامه امیر جعفری

ریما رامین فر در کنار همسر و پسرش

 

شاید زمانی که مجموعه طنز بدون شرح از تلویزیون پخش می شد، کسی فکر نمی کرد امیر جعفری روزی یکی از بازیگران موفق تلویزیون و سینما در وادی طنز شود، اما امیر جعفری تنها در وادی طنز موفق نبود، زمانی که در مجموعه پربیننده «میوه ممنوعه» در نقش جلال فتوحی پسر علی نصیریان بازی کرد، همه به هنر او یقین پیدا کردند که امیر جعفری از جنس هنر است...

 

امیر جعفری و مهناز افشار

مهناز افشار در کنار امیر جعفری 

 

او در سال 1377 اولین کار حرفه ای خود را در تئاتر با نام «رقص کاغذ پاره ها» به کارگردانی آقای یعقوبی انجام داد و به خاطر همان ایفای نقش، جایزه بهترین بازیگر تئاتر را در آن سال دریافت کرد. بازی او در مجموعه بدون شرح مهدی مظلومی، 1381 اولین حضور او در تلویزیون بود. زوج او و فتحعلی اویسی در دو مجموعه بدون شرح و کمربندها را ببندیم (مهدی مظلومی، 1383) با استقبال فراوان مخاطبین مواجه شد.

 

جواد عزتی و امیر جعفری
 
جواد عزتی و امیر جعفری 
 

بازیگری را زیر نظر حمید سمندریان آموخت. بازی در سینما را در سال 1381 و با بازی در فیلم نان، عشق و موتور 1111 آغاز کرد و با بازی در قارچ سمی ادامه داد.

 

  الناز شاکردوست و امیر جعفری
 
الناز شاکردوست و امیر جعفری در کنارهم
 
امیر جعفری پس از بازی در سریال بدون شرح درسال 1383 در من یک مستاجرم مجموعه تلویزیونی طنز به کارگردانی پریسا بخت آور با همسرش ریما رامینفر همبازی شد این سریال از شبکه سوم سیما در قالب 61 قسمت پخش شد.
 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۷۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • محمدازتهران

    انشاالله که دروغ باشه ودرکنار هم سالهای سال زندگی کنند

  • ناشناس

    انشاالله که سالهای سال درکنار هم باعشق زندگی کنند

  • ابراهیم

    مااین دو هنرمند عزيزرا باهم می شناسیم انشاالل... را ه درست برایشان هموار شود.

  • ناشناس

    کاش دروغ باشه