شمانیوز
شما نیوز

ساعت و زمان پخش سریال کیمیا

سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشار از یکشنبه ۶ مهرماه روی آنتن این شبکه می‌رود. سریال کیمیا سال ۱۳۹۲ تولید شده و فیلمنامه آن را مسعود بهبهانی‌نیا به نگارش درآورده است.

ساعت و زمان پخش سریال کیمیا

سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشار از یکشنبه ۶ مهرماه روی آنتن این شبکه می‌رود. سریال کیمیا سال ۱۳۹۲ تولید شده و فیلمنامه آن را مسعود بهبهانی‌نیا به نگارش درآورده است. داستان سریال کیمیا در سه مقطع زمانی نزدیک به انقلاب اسلامی، دوران جنگ تحمیلی و زمان حال روایت می‌شود و حاکی از تاثیر تحولات جامعه بر روابط خانوادگی است که پدر و دختری را مقابل همدیگر قرار می‌دهد. دختر خانواده به نام "کیمیا" پرسشگر و معترض است و در مقابل او پدرش قرار دارد که فردی نظامی، منضبط و پایبند به قانون است. سیر حوادثی که در مراحل زندگی خانواده کیمیا اتفاق می‌افتد، آنها را درگیر توطئه و دسیسه‌ای بزرگ و شیطانی می‌کند و کیمیا با تلاشی خستگی‌ناپذیر درصدد نجات خانواده برمی‌آید. از جمله بازیگران سریال کیمیا می‌توان به مهراوه شریفی‌نیا، مهدی پاکدل، پوریا پورسرخ، رضا کیانیان، آزیتا حاجیان، حسن پورشیرازی، گلاره عباسی، برزو ارجمند، امیرحسین آرمان، نیکی کریمی و حامد بهداد اشاره کرد. 

بر اساس این گزارش، سریال کیمیا از یکشنبه ۶ مهرماه، هر شب ساعت ۲۲:۰۰ مهمان مخاطبان آی‌فیلم فارسی است  و تکرار آن نیز رأس ساعت‌های ۶:۰۰ و ۱۴:۰۰ روز بعد پخش می‌شود.

 

منبع : آی فیلم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied