شمانیوز
شما نیوز

بیوگرافی الهام طهموری بازیگر سریال شرم + تصاویر

بیوگرافی الهام طهموری بازیگر سریال شرم را در ادامه خواهید خواند.

بیوگرافی الهام طهموری بازیگر سریال شرم + تصاویر

الهام طهموری متولد پانزدهم فروردین سال 1367 در اصفهان بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. الهام طهموری در رشته تئاتر و گرافیک درس خوانده و  مثل سایر هنرمندان کار خود را از تئاتر شروع کرده است. الهام طهموری پس از اینکه دوره‌های بازیگری را پشت سر گذاشت، از سال ۱۳۸۵ وارد عرصه بازیگری شد و  اولین کار تلویزیونی او سریال شکست سکوت می باشد و بعد از آن هم در سریال نفس گرم به ایفای نقش پرداخت. پس از آن در فیلم سینمایی “تقصیر من نیست” حضور پیدا کرد و نهایتا در سال ۱۳۹۷ در نقش مهتاب در سریال پر مخاطب پدر دیده شد. در سال 98 نیز با بازی در سریال وارش به شهرت رسید. الهام طهموری به جز بازیگری در عرصه تلویزیون و سینما، در زمینه مدلینگ نیز فعالیت دارد.

بیوگرافی الهام طهموری و همسرش| زندگی شخصی و هنری + تصاویر

الهام طهموری و همسرش

الهام طهموی  در سال 1397 با حامد احمد جو ازدواج کرده است. همسر خانم طهموری متولد فروردین سال 65 بوده و در عرصه تئاتر نیز فعالیت دارد. الهام طهموری  در سریال شرم ایفاگر نقش لعیا می باشد. او درباره ی سریال گفته است:

بیوگرافی الهام طهموری و همسرش + عکس ها و تصاویر + اینستاگرام - پندار مووی

 

زمانی که آقای کاوری فیلمنامه سریال شرم را برایم فرستادند، همزمان دو فیلمنامه دیگر را می‌خواندم، اما وقتی قصه سریال شرم را خواندم، متوجه شدم چقدر متفاوت از دو فیلمنامه دیگر در دستم بود. قصه به لحاظ داستان، گره و صحنه‌های هیجان‌انگیز بسیار تفاوت داشت.

بیوگرافی الهام طهموری (بازیگر) بهمراه عکس ها و پیج اینستاگرام

به همین دلیل تصمیم گرفتم نقش لعیا را برای سریال شرم بازی کنم. لعیا خیلی شبیه جوان‌هایی است که در جامعه زندگی می‌کنند. شخصیت‌هایی که در سریال‌های وارش و پدر بازی می‌کردم دورتر از فضای جامعه بود، اما لعیا کاملا شبیه دختران امروزی است که در زندگی با چالش‌هایی روبه‌رو می‌شود. همین برایم جذابیت داشت. گرچه لعیا المان خاصی نداشت، اما شخصیت رئال امروزی‌اش برایم جالب بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied