شمانیوز
شما نیوز

ماشین لاکچری و خفن ریحانه پارسا همه را شوکه کرد + عکس دیده نشده

ریحانه پارسا از پشت صحنه فیلم‌خوب بد جلف ۲ در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

ماشین لاکچری و خفن ریحانه پارسا همه را شوکه کرد + عکس دیده نشده

ریحانه پارسا و ماشین لاکچری اش را در ادامه می بینید.  این عکس که به تازگی ریحانه پارسا  آن را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده از پشت صحنه فیلم‌خوب بد جلف ۲ می باشد. ریحانه پارسا متولد  (۴ اسفند ۱۳۷۷) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. ریحانه پارسا در رشتهٔ نمایش از هنرستان دیپلم گرفت. در ۲۱ سالگی با مهدی کوشکی ازدواج کرد.

 

ماشین لاکچری ریحانه پارسا + عکس

 
 
 
آنچه دیگران می خوانند : 
 
سینما
سال نام کارگردان نقش
۱۳۹۹ رقصنده بهمن گودرزی
۱۳۹۹ گشت ارشاد ۳ سعید سهیلی
۱۳۹۹ کوسهعلی عطشانی صنم
۱۳۹۸ خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری پیمان قاسم‌خانی آناهیتا
تلویزیون
سال نام کارگردان نقش شبکه
۱۳۹۷ پدر بهرنگ توفیقی لیلا شبکه دو
تئاتر
کروکی (۱۳۹۹) به نویسندگی و کارگردانی مهدی کوشکی، تئاتر مستقل تهران
فردریک
اولئانا
لیگ قهرمانان مرحله گروهی
هفت شهر عشق
جوایز و افتخارات
جشن/جایزه سال رشته اثر نتیجه
نوزدهمین جشن حافظ ۱۳۹۸ بهترین بازیگر زن درام ‌پدر نامزدشده
فعالیت‌ها
فروردین ۱۳۹۸، پارسا مهمان برنامهٔ خندوانه بود. میان‌برنامه‌ای که او به همراه سینا مهراد در آن شرکت کرد از لحاظ بازتاب در شبکه‌های اجتماعی و تعداد بینندگان تلوبیون رکورددار شد. بهمن ۱۳۹۷ هم در برنامهٔ خیابان جام جم حضور یافت و پس از پخش صحنه‌هایی از سریال پدر، اشک در چشمانش حلقه زد. اولین حضور پارسا در گفتگوهای تلویزیونی در برنامهٔ ایرانیوم در مرداد ۱۳۹۷ صورت گرفت.
 
reyhaneh-parsa-5-1
 

ماجرای ازدواج ریحانه پارسا

ریحانه پارسا، همسر مهدی کوشکی است. ریحانه پارسا، زمانی که 21 سال داشت با مهدی کوشکی، کارگردان و بازیگر 38 ساله ازدواج کرد. ریحانه پارسا، سومین ازدواج مهدی کوشکی بعد از جدایی از دومین همسرش، صحرا فتحی(کارگردان، بازیگر و گرافیست) است.

آن‌ها در تاریخ 23 اسفند 1398 با انتشار عکسی از خودشان در اینستاگرام، خبر ازدواج‌شان را در روزهای شیوع ویروس کرونا اعلام کردند و نوشتند: "عهدمان در این قرنطینگی!" ریحانه پارسا فعالیت بازیگری‌اش را با سریال «پدر» در سال 97 در نقش لیلا آغاز کرد و به شهرت رسید. او از طریق دستیار کارگردان به این پروژه معرفی شد و تست بازیگری داد و به گفته‌ی خودش از میان 250 نفر برای این نقش انتخاب شد.

او در مصاحبه‌ای در این‌باره گفت: "خداروشکر توانایی های من به چشم کارگردان و نویسنده آمد. همیشه در زندگی بلند پرواز بودم و فکر می‌ کنم از همین رو چنین موقعیتی برایم پیش آمد." پدرش شغل آزاد دارد و مادرش خانه‌دار است. او درباره پدرش گفت: "پدر سکوی پرش من است." وی فرزند اول خانواده است و دو خواهر کوچکتر از خود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۳۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    مبارکش باش