شمانیوز
شما نیوز

واکنش تند و تیز وکیل محمدرضا فروتن به خبر تغییر جنسیت وی + عکس

تغییر جنسیت محمدرضا فروتن بازیگر سینما از شایعه تا واقعیت که در ادامه علی احمدنیا در توییتی در توییتر مدعی تغییر جنسیت فروتن بازیگر تلویزیون شده است

واکنش تند و تیز وکیل محمدرضا فروتن به خبر تغییر جنسیت وی + عکس

تغییر جنسیت محمدرضا فروتن بازیگر سینما از شایعه تا واقعیت که در ادامه علی احمدنیا در توییتی در توییتر مدعی تغییر جنسیت فروتن بازیگر تلویزیون شده است. بنابر ادعای برخی کاربران در توییتر، عمل تغییر جنسیت محمدرضا فروتن ، دو ماه پیش در آلمان اتفاق افتاده است.این اخبار درحالی منتشر شده که هیچ منبع مستقل یا نزدیک به محمدرضا فروتن این خبر را تایید یا تکذیب نکرده اند.هنوز خبر تغییر جنسیت محمدرضا فروتن از سوی وی یا دیگر رسانه ها تایید و یا تکذیب نشده است. باید دید واکنش فروتن در قبال این خبر جه خواهد بود.

 

طبق گفته های آقای شاهین فلاح وکیل محمدرضا فروتن این خبر کاملا کذب و شایعه ای بیش نیست:

 

تغییر+جنسی+فروتن

 


بیوگرافی محمدرضا فروتن و همسرش + تصاویر


 

 
20200906_014452

 


چندساعت پس از انتشار شایعه تغییر جنسیت محمدرضا فروتن این خبر توسط وکیل ایشان آقای شاهین فلاح رد شد


 

h5bUDoa6Iugd

 

 

تکمیلی //

 تکذیب حاشیه‌سازی‌ها در مورد یک بازیگر سینما

 شب گذشته، یکی از خبرنگاران اصلاح‌طلب، با انتشار توییتی مدعی انجام عمل تغییر جنسیت توسط محمدرضا فروتن از بازیگران مطرح سینما شد که این خبر، بازتاب وسیعی در توییتر و اینستاگرام و همچنین برخی کانال‌های خبری داشت و به سرعت تبدیل به سرخط اصلی خبری در فضای رسانه‌های اجتماعی شد.

به‌دنبال انتشار این خبر، برخی کانال‌های تلگرامی حتی جزئیاتی از انجام این عمل پزشکی توسط فروتن را نیز منتشر کرده و ادعاهای دیگری نیز در این خصوص مطرح کردند.

از اواخر شب گذشته، صفحه اینستاگرامی متعلق به یک وکیل مقیم آمریکا که خود را وکیل محمدرضا فروتن معرفی کرد، ادعای منتشره درباره او را تکذیب کرد اما رسانه‌های همسو با منتشرکننده خبر اصلی، با استناد به عدم فالوکردن صفحه این وکیل توسط فروتن در اینستاگرام، ادعای او را در وکالت این بازیگر زیر سؤال بردند.

در نهایت صبح امروز، محمدرضا فروتن با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی خود، خبر مربوط به عمل تغییر جنسیت را تکذیب کرده و از تعقیب قضایی منتشرکنندگان این شایعه خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied