شمانیوز
شما نیوز

شبنم مقدمی داغدار شد + عکس

شبنم مقدمی، هنرپیشه سینما و تلویزیون در غم فراق دایی خود به سوگ نشست.

شبنم مقدمی داغدار شد + عکس

شبنم مقدمی هنرپیشه سینما و تلویزیون در غم فراق دایی خود به سوگ نشست. شبنم مقدمی با انتشار تصویر زیر نوشت : دوست دارم، خیلی بیشتر...اون وقتا که شما بودی و جوون بودی و ما بچه جغله های خنده داری بودیم و مام بزرگ بود و جوون بود و ما خوشحال بودیم و انگار حال زندگی و‌ روزگار ‌و دنیا از حالا خیلی بهتر بود...روی ِ تلخ و سخت ِ زندگی همینه ، همین که الانا دارم می بینم ... ور ِ لامصب ِ ناگزیر ِ زندگی ...همین که آدمای ِ خوب و تاثیر گذار ِ زندگیت توش پیر می شن ، مریض می شن و می رن به یه سفر ِ بی بازگشت ...و تو می مونی و خاطرات و اشک ... روحت شاد دایی بهمن جانم...مرد ِ بزرگ ِ شریف ِ دوست داشتنی ِ همیشه خندان و پر انرژی ...در آغوش ِ امن ِ خدا آروم باشی ، که بی شک هستی...بنده ی خوب ِ خدا...روانت غرق نور.  صدات توی آخرین گفتگوی طولانی ای که داشتیم با هم تو گوشم و حرفات به یادم می مونه...بعد از اون گفتگو هزار بار به بزرگواری و طرز فکر خاصت تو دلم اعتراف کردم و بهت بالیدم...من چه خوش اقبال بودم که مثل ِ تویی توی زندگی م بود...راستی پس مگه منو دعوت نکردی باغچه ای که تازه گرفتی و راهش انداختی؟مگه این همه پز خونه دهاتی قدیمی باغچه هه رو ندادی؟ مگه نگفتی می بری مون؟ چی شد پس؟...خونه دهاتی و جاده چالوس و هوای خوش و گل هایی که گفتی بهار می بری مون برای تماشاشون...بی تو چه قشنگی دارن؟چه حیف...کم دیدمت...کم باهات بودم.

عکس در فروردین‌۱۳۵۵ برداشته شده.دایی جانم و مامان بزرگ . من و شیرین و فرهاد"

تصویری قدیمی از شبنم مقدمی

 

شبنم مقدمی متولد سوم فروردین ماه سال 1351 در خیابان شیخ هادی، بیمارستان عیوض زاده شهر تهران می باشد. وی دارای مدرک کارشناسی ادبیات فارسی و دانش آموخته آموزشگاه آزاد بازیگری امین تارخ است. ساکن منطقهء بسیار خوش اب و هوایی در شمال کرج، پایهء کوه بوده به نام عظیمیه دبستانش را در همانجا ، در مدرسه شهید کرمی ، دورهء راهنمایی را در مدرسه جمهوری اسلامی، و دبیرستان را در دبیرستان شهید باهنر گذرانده است .

 

شبنم مقدمی اکران فیلم کلمبوس | دانلود فیلم|دانلود سریال|عکس جدید بازیگران زن ایرانی|عکس بازیگر مرد عکس های اکران و نمایشگاه

ازدواج شبنم مقدمی

شبنم مقدمی در سال 1383 با علیرضا آرا ( هنرپیشه و کارگردان ایرانی، متولد سال 1354 در تهران) ازدواج نموده است. شبنم مقدمی در خصوص خانواده اش اینطور میگوید :پدر و مادرم آدم های روشن فکر زمانه خودشان و تحصیل کرده بودند مادرم در دانشگاه کشاورزی کار میکرد و پدر مرحومم مهندس برق بود یک برادر هم به نام بهنام دارم.

 

بیوگرافی شبنم مقدمی و همسرش علیرضا آرا in 2020 | Iranian women, Fashion, Women

بیوگرافی علیرضا آرا

علیرضا محمدی ملقب به علیرضا آرا، بازیگر و کارگردان ایرانی، متولد سال 1354 در تهران، تحصیلات خود را در رشته مهندسی عمران به پایان رسانید و دوره بازیگری را در حوزه هنری گذراند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • علی علاقبند

    عالی هست