شمانیوز
شما نیوز

حضور روابط عمومی های شرکت های تابعه فولاد خوزستان در سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی

پانزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، صبح امروز ١٢ آبان ماه 98 با حضور غلامرضا فروغی نیا مدیر روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، نمایندگان این واحد و رابطین خبری شرکت های تابعه در محل سالن همایش های تلاش تهران آغاز به کار کرد.

حضور روابط عمومی های شرکت های تابعه فولاد خوزستان در سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از معدن نیوز: پانزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، صبح امروز ١٢ آبان ماه 98 با حضور غلامرضا فروغی نیا مدیر روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، نمایندگان این واحد و رابطین خبری شرکت های تابعه در محل سالن همایش های تلاش تهران آغاز به کار کرد.

در اولین روز از برگزاری این رویداد بزرگ، سه کارگاه آموزشی برپا شد و طی آن نمایندگان گروه فولاد خوزستان با جدیدترین مفاهیم و متدهای مربوط به رسانه و اهمیت آن از جمله «جنگ رسانه ای و مسئولیت روابط عمومی» آشنا شدند.

هوشمند سفیدی دبیرکل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی در خصوص اهمیت برگزاری این رویداد، اظهار داشت: در مقطع کنونی که کشور مورد هجمه و جنگ رسانه ای دشمنان قرار دارد، لازم است تا سیاست رسانه ای و ارتباطی کشور در جنگ رسانه ای تبیین شده و استراتژی ها و عملیات مرتبط با حوزه روابط‌ عمومی تدوین و ارائه شود تا با کاربرد صحیح آن ها، اهداف دشمنان خنثی شده و روابط عمومی ها بتوانند در تامین امنیت نرم کشور، ایفای نقش شایسته ای داشته باشند.

گفتنی است، این رویداد با حضور 4٠٠ تن از دست اندرکاران روابط عمومی های کشور در مرکز همایش های تلاش در حال برگزاری است و در این سمپوزیوم مدیران و کارشناسان برتر روابط عمومی سال ١٣٩٨ ایران در ٧ رشته انتخاب خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied