شمانیوز
شما نیوز

نحوه دریافت رمز پویا بانک پاسارگاد

اگر می‌خواهید با کارت بانک پاسارگاد خود همچنان خرید اینترنتی داشته باشید، باید رمز دوم یکبار مصرف بانک پاسارگاد را فعال کنید.

نحوه دریافت رمز پویا بانک پاسارگاد

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از الوپیک: شما باید ابتدا سرویس همراه بانک پاسارگاد را راه‌اندازی کنید. در صورت فعال نبودن آن باید یک بار به یکی از شعب بانک مراجعه و درخواست خود را ثبت کنید. پس از فعالسازی نرم‌افزار همراه بانک شما دو روش برای فعالسازی رمز دوم یک بار مصرف پیش روی خود دارید.

روش اول: بعد از ورود به نرم‌افزار همراه بانک باید به بخش «سایر» سپس بخش «عملیات کارت» و پس از آن به «گزینه فعال/غیرفعالسازی رمز یک بار مصرف کارت» مراجعه کنید. استفاده از این روش بسیار آسان است و با طی کردن همین مسیر فعالسازی رمز یک بار مصرف شما به اتمام می‌رسد.

روش دوم: شما باید در سامانه بانکداری مجازی بانک پاسارگاد به بخش «کارت» سپس بخش «کارت‌های من» و پس از آن به بخش «عملیات» و در انتها «مدیریت نوع رمز دوم» مراجعه کرده و باقی مراحل تا احراز هویت را روی تلفن همراه خود ادامه دهید. در صورتی که نتوانستید مراحل فوق را طی کنید، شعب بانک موظف به همکاری و راه‌اندازی رمز یک‌بار مصرف کارت شما هستند و می‌توانید به یکی از آنها مراجعه نمایید.

 

 

 

بانک پاسارگاد

۱. مراجعه به بخش بانکداری مجازی در وب‌سایت بانک پاسارگاد

۲. انتخاب گزینه «کارت‌های من» و انتخاب گزینه «سایر» در ستون عملیات
۳. انتخاب گزینه «مدیریت نوع رمز دوم» و سپس انتخاب گزینه «رمز دوم یکبار مصرف»

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied