شمانیوز
شما نیوز

۴۰ میلیاردی اراضی ملی در تهران آزاد شد

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از رهایی بیش از ۸۰۰ متر مربع از اراضی ملی در جنوب شرقی پایتخت به ارزش ۴۰ میلیارد ریال خبر داد.

۴۰ میلیاردی اراضی ملی در تهران آزاد شد

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از مهر : رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از رهایی بیش از ۸۰۰ متر مربع از اراضی ملی در جنوب شرقی پایتخت به ارزش ۴۰ میلیارد ریال خبر داد.

 

 

سرهنگ سعید راستی در توضیح این خبر، اظهار کرد: روز گذشته معاون حقوقی شهرداری منطقه ۱۵ تهران با در دست داشتن دستور قضائی از دادسرای ناحیه ۳۷ تهران، مدعی بود که تعدادی زمین خوار، بیش از ۸۰۰ متر مربع از اراضی جنوب پایتخت در محله مسگر آباد مسعودیه را متصرف و اکنون خود را مدعی و مالک رسمی و قانونی این اراضی می‌دانند.

 

وی با اشاره به اینکه طبق دستور قضائی تحقیق در این خصوص آغاز شد، بیان داشت: با تأیید صحت خبر، ۲ تن از عاملان تصرفات غیر قانونی شناسایی و طبق دستور قضائی صبح روز چهارم دی ماه حکم قضائی اجرا و حدود ۸۰۰ متر مربع از اراضی ملی رفع تصرف شد.

 

راستی با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش ریالی این اراضی را بیش از ۴۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، خاطر نشان کرد: متهمان در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied