شمانیوز
شما نیوز

۴۱۹ هزار خانوار به فهرست دریافت کنندگان یارانه معیشتی اضافه شد

سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد: دومین مرحله ازکمک‌های معیشتی، فرداشب (۱۰دی‌ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

۴۱۹ هزار خانوار به فهرست دریافت کنندگان یارانه معیشتی اضافه شد

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از خبرانلاین :  مقرر است پس از اصلاح قیمت و سهمیه بندی بنزین،‌ منابع حاصل از اجرای این طرح در قالب کمک معیشتی  به صورت منظم و ماهیانه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

کمک‌های معیشتی به تناسب بعد افراد خانوار پرداخت‌ خواهد شد؛ به‌گونه‌ای که برای خانوارهای تک‌نفره ۵۵ هزارتومان، دونفره ۱۰۳هزار تومان، سه نفره ۱۳۸هزارتومان، چهار نفره۱۷۲هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵هزار تومان واریز انجام می‌شود.

سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور درخصوص اینکه آیا در سرپرستان خانوار دریافت کننده دومین مرحله حمایت معیشتی نسبت به مرحله قبل تغییری حاصل شده است یا خیر گفت: در این مرحله ۴۱۹ هزار و ۳۰۴ خانوار دیگر که درخواست بررسی مجدد آنها از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تایید شده اند حمایت معیشتی مرحله اول و دوم را همزمان فردا شب دریافت خواهند کرد.

d7ktX03IyBi9

به گفته قمصریان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنان در حال ارزیابی سایر درخواست ها بوده و امکان تایید تعداد بیشتری از این خانوارها در ماه های آتی وجود دارد.وی تاکید کرد: در هر مرحله که خانوارها از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مورد تایید قرار بگیرند حمایت معیشتی از مرحله نخست برای آنها محاسبه و واریز خواهد شد.

سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور مبلغ حمایت معیشتی مرحله دوم که واریزخواهد شد را بیش از ۲۵۳۲ میلیارد تومان اعلام کرد.

قمصریان همچنین اعلام کرد:‌ یارانه نقدی۴۵هزار و۵۰۰تومانی هم مطابق ماه قبل بیستم دی ماه واریز خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied