شمانیوز
شما نیوز

پراید برای دومین روز متوالی ارزان شد

پراید نیز چون خودروهای دیگر امروز کاهش قیمت را تجربه کرد. البته کاهش قیمت پراید از دیروز آغاز شده و استمرار آن در روز دوشنبه سبب شد تا دوباره نرخ پراید صندوق‌دار به کانال ۵۰ میلیون تومانی بازگردد.

پراید برای دومین روز متوالی ارزان شد

به گزارش خبرنگار شما نیوز به نقل از برترین ها ؛ پراید نیز چون خودروهای دیگر امروز کاهش قیمت را تجربه کرد. البته کاهش قیمت پراید از دیروز آغاز شده و استمرار آن در روز دوشنبه سبب شد تا دوباره نرخ پراید صندوق‌دار به کانال ۵۰ میلیون تومانی بازگردد.

 

امروز در حالی که نرخ انواع خودرو در بازار پس از روزهای متمادی افزایش قیمت با کاهش مواجه شد که انواع نیز همین مسیر را طی کرد.

امروز در بازار خودرو روند افزایش قیمت را به کلی کنار گذاشته و همچون روز قبل با کاهش قیمت به استقبال مشتریانش آمده است. اتفاقی که باعث شده صندوق‌دار به کانال ۵۰ میلیونی برگردد و با کاهش قیمت یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی، به ۵۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برسد. صندوق‌دار هم امروز ۹۰۰ هزار تومان ارزش خود را از دست داده و در بازار به ۶۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان کاهش قیمت پیدا کرده است. ترکیدن حباب قیمت‌ها در بازار خودرو گریبان  وانت را هم گرفته و باعث شده این خودرو سایپا با کاهش قیمت یک میلیونی تومانی به ۶۵ میلیون تومان برگردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied