شمانیوز
شما نیوز

به همت کارکنان مدیریت تعمیرات تجهیزات و ماشین آلات فرآیندی:

بازسازی 1519 شاخه انواع لوله های جداری حفاری

از ابتدای سال جاری تا کنون 1519 شاخه انواع لوله های جداری حفاری به همت کارکنان مدیریت تعمیرات تجهیزات و ماشین آلات فرآیندی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب تعمیر و بازسازی شد.

بازسازی 1519 شاخه انواع لوله های جداری حفاری

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب: 180 شاخه از این لوله ها متعلق به شرکت نفت مناطق مرکزی و مابقی مربوط به معاونت حفاری شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب است که تعمیر آنها در کارگاه مرکزی اهواز صورت پذیرفت.

لوله‌های جداری یکی از پرمصرف‌ترین کالاهای مورد نیاز حفاری چاه‌های نفت و گاز محسوب می شوند و  مدیریت تعمیرات تجهیزات و ماشین آلات فرآیندی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب یکی از معدود مجموعه های صنعتی کشور است که توانمندی بازسازی این لوله ها را در اختیار دارد.

 

_

 

همچنین در سال جاری در کارگاه مرکزی اهواز،  2 عدد تیوبینگ هنگر به سفارش معاونت حفاری شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و 410 کاهنده در سایزهای مختلف جهت عملیات داخلی چاه برای شرکت های بهره برداری نفت و گاز کارون و مارون و مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ساخته شد.

کارگاه مرکزی اهواز زیرمجموعه مدیریت تعمیرات تجهیزات و ماشین آلات فرآیندی است که دارای بخش های تراشکاری، تعمیر ماشین آلات و موتور، ساخت و جوشکاری، برق و سیم پیچی و  کارگاه تعمیرات شیرهای ایمنی است.

این کارگاه علاوه بر پشتیبانی گروه های تعمیرات اساسی مناطق نفت خیز جنوب، به سازمان های متقاضی شامل شرکت های بهره برداری نفت و گاز کارون، مارون، آغاجاری، گچساران و مسجدسلیمان، شرکت ملی حفاری ایران و دیگر شرکت های تابع وزارت نفت خدمات فنی تخصصی ارائه می دهد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied