شمانیوز
شما نیوز

معاون شهردار مشهد خبر داد:

الکترونیکی شدن خدمات در تمام مناطق شهرداری مشهد تا پایان سال

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار مشهد با بیان اینکه هم اکنون در مناطق یک، هشت، ۱۰، ۱۱ و ۱۲ مشهد تمامی خدمات به صورت غیرحضوری به شهروندان ارائه می‌شود، گفت: تا پایان سال ارایه خدمات در تمام مناطق شهرداری مشهد الکترونیکی می‌شود.

الکترونیکی شدن خدمات در تمام مناطق شهرداری مشهد تا پایان سال

به گزارش شمانیوز به نقل از ایمنا، شهریار آل‌شیخ در حاشیه بازدید از شهرداری الکترونیک منطقه یک شهرداری مشهد، اظهار کرد: در فرایند تحقق شهرداری الکترونیک، منطقه یک از همان ابتدا جزو شهرداری‌های داوطلب بود، اما با توجه به حجم سنگین مراجعات شهروندان برای پیاده سازی سیستم شهرداری الکترونیک تردید داشتیم.

 

وی با بیان اینکه منطقه یک به لحاظ فرایندهای شهرسازی و بهره‌وری در حوزه درآمد و شهرسازی از مناطقی است که وضعیت مطلوبی دارد و در ارزیابی‌ها نمره بالایی کسب کرده است، افزود: برای الکترونیکی شدن شهرداری منطقه به لحاظ فرایندی و کنترلی مدیریت خوبی شد و اقدامات لازم برای تامین زیرساخت‌های الکترونیکی شدن منطقه انجام و استقرار امکانات فیزیکی و آموزش کارکنان انجام شد.

 

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار مشهد گفت: تلاش برای تسریع در فرآیندهای آموزشی و اجرایی الکترونیکی شدن سایر مناطق در حال انجام است و به همین منظور، ستاد ویژه تشکیل شده تا با تغییر ساز و کار، نحوه اجرا و ساختاربندی شهر الکترونیک، چند منطقه دیگر شهرداری مشهد را نیز با سرعت بیشتری الکترونیکی کنیم.

 

آل‌شیخ با بیان اینکه هم اکنون در مناطق یک، هشت، ۱۰، ۱۱ و ۱۲ مشهد تمامی خدمات به صورت غیرحضوری به شهروندان ارائه می‌شود، گفت: تا پایان سال ارائه خدمات در تمام مناطق شهرداری مشهد الکترونیکی می‌شود.

 

وی ابراز امیدواری کرد: در سال جاری گام‌های قوی‌تر در راستای الکترونیکی شدن مناطق شهرداری برداشته شود زیرا این اقدام رضایت شهروندان و کارکنان شهرداری را همراه داشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied