شمانیوز
شما نیوز

جهت ثبت نام محصولات ایران خودرو اینجا کلیک کنید

معاون مهندسی سازمان و سیستم های گروه صنعتی ایران خودرو، سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir را تنها مسیر پیش ثبت نام و دریافت کد کاربری دانست. فرآیند پیش ثبت‌نام مطابق با اطلاعات درج شده در لینک اطلاعیه‌ها در این سایت است.

جهت ثبت نام محصولات ایران خودرو اینجا کلیک کنید

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از ایکوپرس : اصغر حق پناه تاکید کرد: متقاضیانی که مسیرهای دیگری به جز سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو را برای پیش ثبت نام و انتقال به سایت امتا جهت احراز هویت انتخاب می کنند، موفق به تکمیل ثبت نام و دریافت کد کاربری نمی شوند. 

وی ورود به لینک اطلاعیه ها در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو و مطالعه و اجرای دقیق آن را تنها مسیر مطمئن برای ثبت نام دانست و تاکید کرد: تشریح فرآیند ثبت نام و نحوه دریافت کد کاربری به صورت کاملا شفاف و روشن از طریق لینک اطلاعیه ها در دسترس متقاضیان قرار دارد. 

حق پناه تصریح کرد: مراجعه به سایر صفحات سایت فروش ایران خودرو و عدم توجه به بخش اطلاعیه ها یقینا سبب اتلاف زمان کاربران و ایجاد مشکل خواهد شد. 

گفتنی است لینک اطلاعیه و نحوه آغاز فرآیند در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانیesale.ikco.ir  در دسترس همگان قرار دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied