شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

دسترسی سریع و آسان به عمده فروشان با وب‌سایت سرصبح

با توجه به رشد روز افزون اینترنت، اکثر فعالیت‌های سنتی جای خود را به فضای دیجیتال و مدرن داده‌اند و زندگی انسان را آسان‌تر کرده‌اند. اما در این بین بازار عمده ‌فروشی و دسترسی به عمده فروشان تحول بزرگی را تجربه نکرد. سایت عمده‌فروشی سر صبح با درک این نیاز و برای بهبود فضای تجارت عمده در ایران، بستر ارتباط خرده‌فروشان با عمده‌فروشان و تامین‌کنندگان را پیاده‌سازی کرده است.

دسترسی سریع و آسان به عمده فروشان با وب‌سایت سرصبح

 

با توجه به رشد روز افزون اینترنت، اکثر فعالیت‌های سنتی جای خود را به فضای دیجیتال و مدرن داده‌اند و زندگی انسان را آسان‌تر کرده‌اند. اما در این بین بازار عمده ‌فروشی و دسترسی به عمده فروشان تحول بزرگی را تجربه نکرد. سایت عمده‌فروشی سر صبح با درک این نیاز و برای بهبود فضای تجارت عمده در ایران، بستر ارتباط خرده‌فروشان با عمده‌فروشان و تامین‌کنندگان را پیاده‌سازی کرده است.

 

در سایت سرصبح صدها عمده‌فروش و تامین‌کننده آخرین محصولات خود را به همراه توضیحات و قیمت در آن درج می‌کنند و خرده‌فروشان از سراسر ایران می‌توانند بدون مراجعه حضوری به بازار، سریع و آسان به آنها دسترسی داشته باشند. در سایت سرصبح انواع لباس عمده از جمله مانتو عمده ارزان ، بدلیجات عمده و سایر کالاهایی که بصورت سنتی معامله می‌شوند وجود دارند.

 

روزانه هزاران نفر با مراجعه به سایت سرصبح به جستجوی کالای مورد نیازشان می‌پردازند و درصورت یافتن کالای مورد نظرشان اقدام به تماس با عمده‌فروش می‌کنند. برای مثال فروشندگان لباس از تهران و شهرستان برای خرید شومیز عمده وارد سایت سرصبح می‌شوند. صدها مدل شومیز زنانه عمده در سایت درج شده است و آنها می‌توانند در یک نگاه نسبت به مقایسه کیفیت، مدل و قیمت هر کدام بپردازند و در صورت انتخاب با عمده فروش تماس بگیرند.

 

بب

 

مزایای عمده فروشی اینترنتی چیست؟

 

1- دسترسی سریع و آسان به مشتریان بالقوه

 

حوزه فعالیت بسیاری از تولیدکنندگان و عمده فروشان محدود به منطقه جغرافیایی خودشان است و معمولا برای خدمات رسانی وسیع تر دچار مشکل می شوند؛ ولی با وجود بستر اینترنت و راه اندازی عمده فروشی اینترنتی می توانند به مشتریان بیشتری از سراسر کشور و جهان دسترسی داشته باشند و آن ها را از مشتری بالقوه به مشتری بالفعل تبدیل کنند.

 

2- توسعه کسب و کار

 

با درج محصول در وب سایت عمده فروشی سرصبح ، مشتریان بیشتری می‌توان جذب کرد، پس می توان کسب و کار خود را روز به روز گسترش داد؛ زیرا با وجود مشتری های جدید و نیاز های آنان می توان در راستای اهداف خود، به گسترش حوزه کاری اندیشید.

 

حال اگر بخواهیم از نگاه خریدار عمده هم ببینیم، مهمترین نکته، دسترسی به تنوع محصولات عمده با قیمت مناسب است؛ زیرا به صورت آنلاین و با چند کلیک می توان محصولات بسیاری از عمده‌فروشان و تامین‌کنندگان را با یکدیگر مقایسه و مناسب ترین آن ها را انتخاب کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied