شمانیوز
شما نیوز

خدمتی جدید؛

اطلاع از معدل حساب مشتریان بدون مراجعه حضوری به شعب بانک قرض الحسنه مهرایران

مشتریان بانک مهر ایران از این پس می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب این بانک از معدل حساب خود و تسهیلاتی که امکان دریافت آن را دارند، مطلع شوند.

اطلاع از معدل حساب مشتریان بدون مراجعه حضوری به شعب بانک قرض الحسنه مهرایران

به گزارش شمانیوز ، در همراه بانک و وب‌سایت این بانک چنین قابلیتی در نظر گرفته شده تا مشتریان بانک مهر ایران بتوانند از معدل حساب‌های خود مطلع شده و مشاهده کنند تا چه میزان قادر به دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه هستند.

برای مشاهده معدل حساب از طریق نرم‌افزار همراه‌بانک مهر ایران، به صفحه معدل حساب مراجعه کنید. در این بخش حساب‌های شما قابل مشاهده است و می‌توانید حسابی را که مایل به مشاهده معدل حساب آن هستید، انتخاب کنید.

مرحله بعد انتخاب یک بازه زمانی است که می‌خواهید معدل حساب خود را در آن دوره مشاهده کنید. نکته مهم اینکه باید روزهای یکسانی از ماه‌های مختلف را انتخاب کنید. برای نمونه همان‌طور که در تصویر می‌بینید روز یکم آذر ۱۳۹۷ تا یک خرداد ۱۴۰۰ انتخاب شده است. تعدادی از وام‌های قابل دریافت در تصویر مشخص است. البته برای همین حساب قابلیت دریافت وام ۱۳ میلیون تومانی با بازپرداخت ۶ماهه و وام ۹ میلیون تومانی با بازپرداخت یک ساله نیز وجود دارد.


بیشتربخوانید:تقدیر از بانک قرض الحسنه مهر ایران درخصوص فعالیت درحوزه مسئولیتهای اجتماعی


 

به‌طور کلی اگر از طریق وب‌سایت برای دریافت معدل حساب اقدام کنید، گزینه‌های بیشتری برای دریافت وام به شما نشان داده می‌شود.

به وب‌سایت بانک مهر ایران به نشانیwww.qmb.ir مراجعه کنید. از بخش بانکداری الکترونیک و قسمت سامانه‌های آنلاین، گزینه سامانه محاسبه معدل حساب را انتخاب کنید. در این صفحه شماره کارت یا شماره مشتری خود و تاریخ مد نظر خود را وارد کرده و بازه زمانی را مطابق آنچه برای بخش همراه‌بانک گفته شد، وارد می‌کنید. سپس نوبت به وارد کردن یک کد امنیتی می‌شود که از طریق پیامک برای شما ارسال شده است.

اکنون مبلغ وام و اقساط آن در کادری شبیه آنچه در تصویر پایین می‌بینید، نمایش داده می‌شود. به این صورت شما می‌توانید هر زمان که اراده کنید معدل حساب خود و وام‌های قابل دریافت بر آن اساس را مشاهده کنید و برای دانستن این موضوع نیازی نیست به شعبه مراجعه کنید.

 

 

منبع:روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

 

 

 


 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied