شمانیوز
شما نیوز

پیش بینی قیمت طلا فردا 23 تیر

،انس جهانی طلا در بازار امروز با کمی کاهش همراه بود و قیمت طلا در بازار امروز با یک درصد همراه بود.

پیش بینی قیمت طلا فردا 23 تیر

به گزارش شمانیوز،انس جهانی طلا در بازار امروز با کمی کاهش همراه بود و قیمت طلا در بازار امروز با یک درصد همراه بود. انس جهانی در بازار امروز با افزایش همراه بود و به قیمت ۱۸۱۲ دلار رسید. قیمت طلا ۱۸ عیار به یک میلیون ۶۱ هزار تومان در بالاترین نرخ و در کم‌ترین نرخ امروز به یک میلیون و ۵۱ هزار تومان رسید.

 

 

انس جهانی در بازار امروز با افزایش همراه بود و به قیمت ۱۸۱۲ دلار رسید. قیمت طلا ۱۸ عیار به یک میلیون ۶۱ هزار تومان در بالاترین نرخ و در کم‌ترین نرخ امروز به یک میلیون و ۵۱ هزار تومان رسید.

با توجه به این موضوع که محدودیت‌های کرونایی بازار طلا و سکه را تعطیل کرده است و داد و ستد در بازار داخلی به حداقل رسیده است، نمی‌توان به درستی روند قیمت طلا و سکه در بازار داخلی را بررسی کرد. رئیس اتحادیه طلا عقیده دارد عرضه و تقاضا در بازار آنطور که باید و شاید شکل نمی‌گیرد و عوامل اصلی در روند قیمت‌ها انس جهانی و نرخ ارز  است.​

محمد کشتی‌آرای، نایب رئیس اتحادیه طلا به ثبات قیمت‌ها در بازار امروز اشاره کرد و توضیح داد: در چند روز گذشته انس جهانی و قیمت دلار ثبات نسبی داشتند و به دنبال آن قیمت طلا روند تعادلی را ثبت کرد.

کشتی‌آرای درباره متغیرهای موثر در بازار گفت و ادامه داد: بازار در دو هفته گذشته با ثبات نسبی همراه بود. اگر اتفاق سیاسی خاصی رخ ندهد و انس جهانی در تغییری نداشته باشد قیمت در همین مسیر ادامه می‌دهد.

او راجع به عوامل موثر درباره انس جهانی اینگونه توضیح داد که قیمت نفت و مسائل سیاسی مختلف است که در روند قیمتی انس جهانی اثرگذار است. محمد کشتی‌آرای عقیده دارد با توجه به ثبات نسبی انس جهانی در دو هفته گذشته، اگر مساله‌ای رخ ندهد انس جهانی در مسیر ثبات خود ادامه می‌دهد.

کاهش حباب سکه

نایب رئیس اتحادیه طلا درباره آینده بازار طلا افزود: بازار در حالت رکود قرار دارد و از طرفی به دلیل کاهش داد و ستد حباب سکه کاهش پیدا کرده است. انتظار می‌رود بر اساس شرایط موجود در بازار طلا و سکه اگر نرخ ارز و انس جهانی به هر دلیلی نوسان زیادی را نداشته باشند بازار در همین مسیر قیمتی باقی می‌ماند.

در سایت اتحادیه طلا قیمت طلا ۱۸ عیار یک میلیون و ۵۳ هزار تومان، قیمت سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۱۰ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان ثبت شد. قیمت نیم سکه پنج میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و قیمت ربع سکه سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied