شمانیوز
شما نیوز

لحظه به لحظه با داغ ترین خبر روز

زنده: استراماچونی می‌ماند یا می‌رود؟

خبر فسخ قرارداد یک طرفه از سوی آندره استراماچونی، تمامی خبرهای فوتبالی را تحت تاثیر خود قرار داده است.

زنده: استراماچونی می‌ماند یا می‌رود؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛   از امروز بعد از ظهر و از زمانی که برای اولین بار خبرگزاری ایرنا اقدام به انتشار نامه فسخ یک‌طرفه سرمربی ایتالیایی استقلال کرد، رسانه های ورزشی و هواداران استقلال به شدت به دنبال اطلاع از اخبار پیرامون این جدایی خبرساز هستند.

استراماچونی که در استقلال کارنامه درخشان از خود به جای گذاشته، بعد از سال های طولانی این باشگاه بسیار مورد علاقه هواداران است و خبر جدایی احتمالی او یک خبر معمولی نیست. بلکه مسئله ای است که می‌تواند تاثیراتی بسیار در صحنه فوتبال ایران داشته باشد.

۲۳:۲۲ - آیا استراماچونی حق فسخ قرارداد با استقلال را داشته است؟ امیر ارسلان اسکندری فعال حقوقی ورزش ایران به این سوال پاسخ می‌دهد.

۲۳:۱۷ - تقلای استراماچونی در بازی مقابل فولاد در لحظات پایانی و اشاره اش به پایان وقت. عکس العملی که اولین چالش داوری را در ایران برایش به وجود آورد. استرا اما از این سختی ها جا نخورد و کارش را به بهترین شکل انجام داد تا امروز که انگار خطاب به همه (علاقه مندان فوتبال و مدیران) فریاد بزند و بگوید کار تمام است!

 

 

 

 

 

۲۳:۱۰ - در شبکه های اجتماعی جدالی شدید بین هواداران دو تیم پرطرفدار فوتبال ایران استقلال و پرسپولیس در جریان است. استقلالی ها همچنان از اراده ای بالاتر از باشگاه برای از بین رفتن امیدهای قهرمانی، صحبت می‌کنند. در عین حال پرسپولیسی ها هم با اشاره به موضوع جدایی برانکو، اینطور استدلال می‌کنند که این مسئله (سو مدیریت) در باشگاه پرسپولیس نیز رخ داده و برنامه ریزی شده است. با این حال درصد کمی از هواداران استقلال هستند که این موضوع را قبول کنند.

 

۲۳:۰۷ - استقلال - پیکان با کدام سرمربی؟ این مهم ترین سوالی است که امشب پاسخی برای آن نیست.

 

۲۳:۰۱ - دیمارتزیو روزنامه نگار مشهور ایتالیایی و فعال در بازار نقل و انتقالات، همواره اخبار استراماچونی را تعقیب کرده است. او در توییتش به صراحت عنوان کرده: «پایان کار استراما در ایران فرا رسیده است.» اما هواداران فوتبال ایران دوست دارند مثل مطالب قبلی این چهره سرشناس ایتالیایی، این یک پیش بینی بدبینانه باشد.

 

 

۲۲:۵۸ - در حال حاضر چهره های مختلفی که به باشگاه استقلال علاقه دارند، در شبکه های اجتماعی در حال واکنش به این خبر هستند و هنرمندان، ورزشکاران و... هریک به سیاق خود به نقد اتفاق میپردازند.

 

۲۲:۵۵ - امیرحسین صادقی مدافع ملی پوش سابق تیم استقلال، ضمن درخواست استعفای فتحی، به وی اعلام کرده که او و هواداران ظرف یک هفته برای بقای استراماچونی در استقلال را جمع خواهد کرد.

 

۲۲:۵۳ - باشگاه استقلال در حالی که خود را آماده حضور در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا می‌کرد، با شوکی جدی مواجه شده و همه اخبار تحت تاثیر موضوع استراماچونی قرار گرفته است. مدیران استقلال عقیده دارند باتوجه به این که این مربی با استقلال قراردادی دو ساله منعقد کرده، نمی‌تواند اقدام به فسخ قرارداد کند. باتوجه به این که حتی در موضوع پرداخت ها، مسئله تحریم ها مشکل اصلی برای نشستن پول در حساب استراماچونی بوده است.

 

۲۲:۴۹ - مهدی طاهرخانی روزنامه‌نگار ورزشی در توییتر خود نوشته که با مترجم استراماچونی صحبت کرده و این مربی فردا برای پرواز میلان بلیت تهیه کرده است.

 

۲۲:۴۴ - در حال حاضر و با ورود مقامات ورزشی و سیاسی به موضوع، این امید اندک وجود دارد که استراماچونی پیش از مسابقه مقابل پیکان، به کار خود بازگردد.

 

۲۲:۳۶ - یکی از مدیران باشگاه استقلال امشب به خبرنگار ما گفت: استراماچونی خواهان کاهش یکساله قراردادش با باشگاه استقلال بوده و بعد از عدم اجابت این خواسته از سوی مدیران استقلال، باتوجه به این که دست بالا را در موضوع قرارداد داشته است، اقدام به اسم قرارداد خود با استقلال کرده است.

 

۲۲:۳۱ - در خبرها گفته شده، آندره استراماچونی کشور قطر را برای مقصد آینده خود برگزیده است اما این خبر تنها در حد شایعه و از سوی برخی فعالان حوزه نقل و انتقالات مطرح شده است.

 

۲۲:۲۶ - از هتل المپیک محل اردوی استقلال خبر می‌رسد که جواد زرینچه در مسابقه فردا مقابل پیکان، سرمربی آبی ها خواهد بود.

 

۲۲:۲۲ - گفته می‌شود موبایل سرمربی ایتالیایی در تمام روز خاموش بوده و مسئولان استقلال باوجود تلاش بسیار موفق به برقراری تماس با وی نشده اند.

 

۲۲:۱۹ - هشتگ «استراماچونی بمان» در توییتر داغ شده و هواداران استقلال به دنبال جلب نظر این سرمربی برای ماندن در استقلال هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied