شمانیوز
شما نیوز

کریس رونالدو؛ تشنه به خون ژرمن ها! (عکس)

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس امشب موفق شد دروازه لورکوزن را باز کند.

کریس رونالدو؛ تشنه به خون ژرمن ها! (عکس)

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛  یوونتوس امشب و در دیداری تشریفاتی در آلمان مهمان لورکوزن بود و در شبی که دو تیم نمایش چندان خوبی ارائه ندادند، در نهایت یوونتوس با دو گل دقایق پایانی کریستیانو رونالدو و گونسالو ایگواین موفق به کسب پیروزی شده و به عنوان صدرنشین گروه خود راهی دور بعدی لیگ قهرمانان شد.

کریستیانو رونالدو مدتی بود در امر گلزنی مانند گذشته درخشان ظاهر نمی شد و امشب بعد از چند هفته ناکامی در لیگ قهرمانان دروازه لورکوزن را باز کرد تا مرحله گروهی را تنها با زدن دو گل به پایان برساند؛ آماری که با روزهای درخشان این بازیکن فاصله قابل توجهی دارد.

8

اما کریستیانو رونالدو یک بار دیگر ثابت کرد باشگاه های آلمانی رقبای مورد علاقه او هستند. او که در گذشته بارها دروازه بایرن مونیخ، دورتموند، ولفسبورگ و .. را باز کرده بود، امشب دوباره در آلمان موفق به گلزنی شد تا رکورد درخشان خود را مقابل ژرمن ها افزایش دهد.

9

با گلزنی در بازی امشب، حالا کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی یوونتوس در 25 بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل باشگاه‌های آلمانی 28 گل به ثمر رسانده است که این بیشترین آمار گلزنی یک بازیکن مقابل تیم های یک کشور خاص در تاریخ لیگ قهرمانان به شمار می آید.

کریستیانو رونالدو که اخیرا شانس کسب توپ طلا را از دست داده بود، در دیدار ابتدای هفته یوونتوس که با شکست مقابل لاتزیو همراه بود هم موفق به گلزنی شد تا هواداران یوونتوس به بازگشت او به روزهای اوج امیدوار باشند و ستاره پرتغالی نیز یک بار دیگر برای دریافت توپ طلا ابراز آمادگی کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied