شمانیوز
شما نیوز

افتتاح دومین سالن سرپوشیده دو و میدانی کشور در اردبیل

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان اردبیل گفت: در صورت تأمین اعتبار دومین سالن سرپوشیده دو و میدانی کشور در اردبیل همزمان با دهه فجر بهره برداری خواهد شد.

افتتاح دومین سالن سرپوشیده دو و میدانی کشور در اردبیل

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از مهر : سرپرست اداره کل ورزش و جوانان اردبیل گفت: در صورت تأمین اعتبار دومین سالن سرپوشیده دو و میدانی کشور در اردبیل همزمان با دهه فجر بهره برداری خواهد شد.

 محمدرضا برادران عصر شنبه در بازدید از دومین سالن سرپوشیده تخصصی دو و میدانی کشور در مجموعه بزرگ ورزشی علی دایی اردبیل عنوان کرد: این سالن سرپوشیده در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی برخوردار بوده و در حال انجام آخرین اقدامات عمرانی است.

به گفته محمدرضا برادران تسریع در عملیات اجرایی این پروژه بزرگ از جمله مهمترین برنامه‌های عمرانی بوده که از سوی جامعه ورزشی انتظار می‌رود.

وی افتتاح این سالن ورزشی را پلی برای پیشرفت مضاعف دو و میدانی منطقه دانست و تصریح کرد: پیست تارتان سالن سرپوشیده دو و میدانی علی دایی اردبیل از تأییدیه استاندارد برای میزبانی از مسابقات بین المللی نیز برخوردار بوده تا با بهره برداری از آن از توانایی میزبانی رویدادهای مهم ملی و آسیایی نیز برخوردار شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در خصوص زمان بهره برداری از این مجموعه بزرگ نیز گفت: در صورت تأمین اعتبار این سالن بزرگ ورزشی در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید در غیر این صورت بهره برداری از آن به خرداد ماه سال آتی موکول خواهد شد.

برادران از اتمام عملیات عمرانی قسمت اداری سالن دو و میدانی علی دایی تا یک ماه آتی خبر داد و افزود: زیرسازی‌های پیست انجام پذیرفته و رویه سالن به زودی با تأمین اعتبار نصب خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied