شمانیوز
شما نیوز

حمله جنجالی امیرحسین صادقی به علی خطیر

مدافع پیشین تیم استقلال صحبت هایی را بدون بردن نام، درباره معاون سابق باشگاه استقلال و نقش احتمالی او در رفتن استراماچونی از ایران مطرح کرد.

حمله جنجالی امیرحسین صادقی به علی خطیر

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛  در حاشیه مراسم مربوط به نامگذاری بلواری به نام مرحوم ناصر حجازی، امیرحسین صادقی درباره اوضاع این روزهای استقلال گفت: این سوالات را از من نپرسید. من چند سال است هیچ ارتباطی با باشگاه ندارم اما از دور حواسم هست چه اتفاقاتی می افتد. مشکل مدیریت و وزارت ورزش است. شخص وزیر ورزش را کاری ندارم، اما کسانی که در نزدیکی وی برای استقلال مدیر انتخاب می کنند یا مشاوره می دهند، بسیار ضعیف هستند. آنها به درد مدیریت دبستان هم نمی خورند، چه برسد به فوتبال. این هم عوارضش است. من که از اول فصل داد زدم گفتم این تیمی که دقایق آخر گل می خورد و می بازد، حتما آخر فصل قهرمان است و فقط مشکل مدیریت دارد.

او ادامه داد: این حاشیه ها برای چنین شرایطی طبیعی است. آن فردی که قرارداد استراماچونی را بسته بود، وقتی از باشگاه استقلال رفت، این سرمربی هم رفت. خودتان همه او را می شناسید. جبهه عجیبی نسبت به این فرد دارم چون تخلفاتی در این باشگاه انجام می دهد. یک روز یقه بازیکن قدیمی را می گیرد، یک روز با کاپیتان درگیر می شود یا صدای یکی را پخش می کند. این آقا پایش را بیرون گذاشت، آقای استراماچونی هم خودش با زبان بی زبانی گفت از وقتی این فرد رفت، من هم ترسیدم بمانم. از ایشان بپرسید چطور قرارداد بستند؟

70

وی افزود: واقعا شما فکر می کنید مشکل استراماچونی پول است؟ من دیگر درباره فوتبال حرف نمی زنم اگر مشکل او فقط پول و نحوه انتقال باشد. مگر چقدر پول می خواهد از باشگاه؟ چرا هفته های اول که مشکل مالی داشتند نرفت؟ بروید از همان کسی که به استقلال ضربه می زده بپرسید. چرا تا این استاد کنار رفت، استراماچونی هم رفت؟

امیرحسین صادقی در ادامه با تاکید بر این نکته که بحث استراماچونی مالی نیست، عنوان کرد: من با قاطعیت می گویم که بحث ایشان اصلا مالی نیست. دیگر 150 یا 200 هزار دلار پولی نیست. من از حساب شخصی ام، در هر کجای دنیا که بخواهید، پرداخت می کنم.

از مدافع سابق استقلال در رابطه با ادبیات بازیکنان تیم در مصاحیه علیه فتحی پرسیده شد که او در پاسخ به این سوال گفت: ببینید من نفی نمی کنم. تایید هم نمی کنم که بازیکن به خودش اجازه بدهد در مورد مدیر یم صحبت کند. ولی ببینید کار را به کجا رسانده اند و چقدر دروغ گفته اند. این ها به بد دوران مدیریتی خورده اند. الان همه فوتبال را می فهمند. این ها یک کلام بیایند بگویند که اشتباه کرده ایم و استراماچونی رفت و بحثش هم مالی نبوده است. از موقعی که دوست عزیزمان (کنایه به خطیر) از استقلال کنار گذاشته شد، ایشان شل شد  و کم کم چمدان هایش را بست و رفت.

امیرحسین صادقی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می تواند بدون استراماچونی قهرمان شود، گفت: استقلال بدون مربی و با بازیکنان جوان چهار گل به شاهین بوشهر زده است. ما درباره باشگاه بزرگی مثل استقلال صحبت می کنیم که ستاره هایش برای خودش است و با 10 قهرمانی ستاره نزده است.

از مدافع سابق استقلال در رابطه با اینکه کدام مربی می تواند به تیم کمک کند، افزود: خیلی بحث سنگینی است. من فقط این را می دانم که یک مدیر می خواهد که وضعیت باشگاه را بگوید. اگر قهرمان شد یا نشد، کسی طلبی نداشته باشد.

صادقی درباره حرف هایی که درمورد فرهاد مجیدی وجود دارد، اضافه کرد: به نظرم فرهاد مجیدی هم می تواند گزینه خوبی باشد، چون برای باشگاه زحمت کشیده است. اصلا مرحوم ناصر حجازی باشد. فقط ساختار را باید مردم قبول کنند و حمایتش کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied