شمانیوز
شما نیوز

بوفون میخواهد با یوونتوس تمدید کند!

به نظر می رسد جان لوئیجی بوفون گلر یوونتوس، فعلا برنامه ای برای بازنشستگی ندارد.

بوفون میخواهد با یوونتوس تمدید کند!

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛  جان لوئیجی بوفون تابستان گذشته تصمیم گرفت که از یوونتوس جدا شود و به پاری سن ژرمن بپیوندد اما این جدایی یک سال بیشتر طول نکشید. دروازه بان سابق تیم ملی ایتالیا در انتهای فصل گذشته تصمیم گرفت از این تیم جدا شده و در نهایت پس از انجام مذاکرات بار دیگر به یوونتوس بازگردد.

بوفون امشب با رکورد 647 بازی مالدینی در سری آ برابر می شود و کالچومرکاتو خبر داده که او تصمیم دارد مذاکراتی را برای تمدید قرارداد نیز انجام دهد. این بازیکن 41 ساله تا پایان فصل جاری با قهرمان سری آ قرارداد دارد اما گفته می شود که باشگاه یوونتوس تصمیم گرفته که یک فصل دیگر نیز این بازیکن را در تیم خود حفظ کند.

51

یووه امشب باید در هفته هفدهم رقابت های سری آ برابر سمپدوریا قرار می گیرد تا رقابت خود با اینتر در صدر جدول را ادامه دهد. بوفون برای ششمین بار در ترکیب یوونتوس به جای شزنی به میدان خواهد رفت.     

شزنی پیروزی برابر اودینزه را به خاطر آسیب‌دیدگی کتف از دست داد و مائوریتزیو ساری سه‌شنبه در نشست خبری پیش از بازی گفت که این دروازه‌بان در دیدار برابر سامپدوریا هم حضور نخواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied