شمانیوز
شما نیوز

دیدار و مذاکره مهم تاج با آرسن ونگر

ونگر پیش از این در شایعات برخی رسانه ها، گزینه سرمربیگری ایران بعد از خروج کی روش بود.سرمربی فرانسوی سابق آرسنال که به فیلسوف فوتبال معروف است ، بعد از ترک تیم لندنی هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته است و فعلا بیکار است.

دیدار و مذاکره مهم تاج با آرسن ونگر
به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از تابناک : رییس فدراسیون فوتبال ایران با آرسن ونگر رییس بخش توسعه جهانی فیفا دیدار کرد که با توجه به شرایط سرمربیگری تیم ملی، این ملاقات بسیار خبرساز شده است.
 
مهدی تاج و آرسن ونگر سرمربی سابق تیم آرسنال و رییس بخش توسعه جهانی فیفا امروز در قطر دیدار و گفت و گو کردند. ونگر پیش از این در شایعات برخی رسانه ها، گزینه سرمربیگری ایران بعد از خروج کی روش بود. سرمربی فرانسوی سابق آرسنال که به فیلسوف فوتبال معروف است ، بعد از ترک تیم لندنی هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته است و فعلا بیکار است.

در این نشست، طرفین به صورت مفصل درباره زمینه های همکاری بحث و تبادل نظر کردند.

رییس فدراسیون فوتبال همچنین در حاشیه این نشست از ونگر خواست برای برگزاری یک دوره پیشرفته مربیگری و همچنین بازدید از روند توسعه فوتبال در ایران به کشورمان بیاید که ونگر با ابراز علاقمندی به این موضوع گفت که این سفر به زودی محقق خواهد شد.

مهدی تاج که پس از قطع همکاری تیم ملی با ویلموتس به شدت تحت فشار است باید بزودی نام سرمربی بعدی تیم ملی را اعلام کند و در این میان برانکو اصلی ترین گزینه خارجی مدیران فدراسیون محسوب می شود اما قبل از آن تاج با طرح غرامت مرد بلژیکی مواجه شده است که می تواند رقم هنگفت و نجومی باشد و فدراسیون بحران زده را رسما از لحاظ مالی ورشکسته نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied