شمانیوز
شما نیوز

دهان سوشا مکانی از امکانات ما باز مانده بود

کاپیتان تیم نفت مسجدسلیمان می‌گوید درابتدای فصل پیشنهادات مالی فوق‌العاده‌ای داشته اما بخاطر هم‌استانی‌ها و همزبانانش قید آنها را زده است.

دهان سوشا مکانی از امکانات ما باز مانده بود

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛  محمد طیبی مدافع بهبهانی و کاپیتان تیم نفت مسجدسلیمان در گفت و گو با خبرنگار ما درباره شرایطش گفت: از چند تیم لیگ برتری و 2 تیم خارجی پیشنهاد دارم و اولویت من لژیونر شدن است اما اگر نشد، پس از آن به پیشنهادات دیگر فکر میکنم.

طیبی درباره حضورش در نفت مسجدسلیمان گفت: من با استقلال خوزستان قهرمان ایران شدم، سپس در قطر و بعد در تراکتور بازی کردم و از نظر فوتبالی در وضعیت خوبی بودم، بعضی می گویند طیبی برای احیا شدن به نفت آمد اما اینگونه نبود و من برای مردم این شهر، هم‌زبانان و هم استانی‌هایم به نفت آمدم. پیشنهاداتی در ابتدای فصل داشتم که از نظر مالی 500-600 میلیون تومان بیشتر از نفت بود اما من می‌خواستم به نفت کمک کنم. یادم می‌آید در ابتدای فصل مسئولین تیم گفتند که نفت هر فصل دغدغه سقوط دارد و به تو نیاز دارد چرا که دلخوشی مردم مسجدسلیمان، تیم نفت است، به محض اینکه این را شنیدم قرارداد را امضا کردم.

وی افزود: همان ابتدا توافق کرده‌بودیم که در نیم فصل جدا شوم و شرایطم به گونه ای است که باید فکر زندگی ام باشم چراکه هر فوتبالیست یک عمر فوتبالی دارد و پس از آن هیچ درآمدی نخواهد داشت. با این حال چون به خودم اعتماد داشتم در ابتدای فصل به نفت آمدم، به من گفته بودند آقای تارتار گفته که اگر طیبی نیاید من نمی‌گویم و می‌دانید اول من با نفت امضا کردم و سپس آقای تارتار سرمربی تیم شد. همیشه تیم نفت دغدغه سقوط داشت اما خداراشکر اکنون اینگونه نیست، من نیم فصل اول قید پول را زدم تا تیم نتیجه بگیرد و قطعا این شخصیتی که این فصل برای تیم نفت ساخته شد، وضعیتش هر روز بهتر می‌شود. شنیده‌ام می گویند طیبی 650میلیون در ابتدای فصل گرفته اما من 350میلیون را پس داده‌ام و تنها 300میلیون دریافتی داشته ام. قطعا مردم و هواداران خونگرم مسجدسلیمان، فرزند خود را با دعای خیر بدرقه می کنند.

12

مدافع سابق استقلال‌خوزستان گفت: نیم فصل خیلی خوبی داشتیم، شادی به شهر برگشت و تیم در وضعیت سقوط قرار ندارد، انشالله که در نیم فصل دوم همین روند ادامه خواهد کرد، من هرکجا باشم برای نفت آرزوی موفقیت می‌کنم. از ته دل دوستشان دارم و از هواداران انتظار دارم که من و وضعیتم را درک کنند.

مدافع سابق تراکتورسازی نیز گفت: فصلی که با استقلال‌خوزستان قهرمان شدیم، از تیم های بزرگی پیشنهاد داشتم اما به من گفتند بخاطر خوزستان نرو، ماندم و البته پول درستی آن سال نگرفتیم. همان باعث شد تا از تیم ملی دور شوم، با این‌حال هنوز هم به بازگشت به  تیم ملی، امید دارم و سعی می‌کنم انتخابی کنم که مرا به تیم ملی بازگرداند.

کاپیتان تیم نفت مسجدسلیمان در ادامه گفت: بازیکن حاشیه داری نیستم و هرجا باشم با جان و دل بازی می‌کنم، از هواداران نفت می‌خواهم که پشت تیم را خالی نکنند. نفت مسجدسلیمان در مرحله خوبی در جام‌حذفی قرار دارد و می‌تواند قهرمان سود، امیدوارم که همه به فکر تیم نفت باشند و مسئولان بازیکنان را تنها نگذارند.

وی همچنین درباره صحبت‌های سوشا مکانی درباره شرایط خوابگاه و وضعیت بد معیشتی گفت: من بچه روستا هستم و چنین شرایطی را دیده بودم، برای من عجیب نبود چراکه من همین وضعیت را زمانی که کارگر رستوران در امیدیه بودم و در تیم نفت امیدیه بازی‌میکردم، داشتم. بنده خدا سوشا از دیدن امکانات تعجب کرده بود اما ماند و زیر حرفش نزد، فکر می‌کنم یکی از بهترین عملکردهای سوشا هم بود و قطعا در ادامه فوتبالش نیز موفق خواهد بود. امیدوارم مسئولین تیم نفت وضعیت معیشتی بازیکنان را نیز بهبود ببخشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied