شمانیوز
شما نیوز

هواداران یک صدا شدند؛

اختصاصی | تجمع هواداران استقلال به روایت تصویر

هواداران تیم استقلال با حضور پرشور خود در خیابان های منتهی به باشگاه ، اعتراض گستره خود را نسبت به وضعیت موجود اعلام داشتند.

اختصاصی | تجمع هواداران استقلال به روایت تصویر

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از رصد ورزشی ؛ حدود 20 روز از ترک ایران بعد از بازی پیکان توسط استراماچونی می گذرد. این سرمربی ایتالیایی به خاطر اوضاع موجود و پرداخت نشدن به موقع مطالباتش، تهران را ترک کرده است و هنوز هم با وجود گذشت چند هفته پرونده بازگشت یا عدم بازگشت او در هاله ای از ابهام قرار دارد.

CqCYWWcAgP4e

در طی این مدت بارها و بارها هیات مدیره استقلال ضمن بیان اینکه تلاش خود را برای برگشت استراماچونی انجام داده است سعی کرد هواداران خشمگین استقلال را آرام کند اما مشکل از جایی شروع شد که دیوار اعتماد بین استقلالی ها و مدیران این باشگاه از بین رفت.

اوضاع حال حاضر استقلال باعث ناراحتی و عصبانیت هواداران این تیم شده است. آن ها که پیش از این چند بار جلوی درب باشگاه و وزارت ورزش حاضر شده و اعتراض خود را نسبت به وضع موجود اعلام کرده بودند، یک بار دیگر چنین اتفاقی را رقم زدند. حدود چند صد نفر از هواداران آبی های تهران امروز جلوی باشگاه استقلال حاضر شدند و نسبت به اوضاع تیمشان معترض شدند. این هواداران خواهان بازگشت استراماچونی به ایران و نشستن دوباره او روی نیمکت استقلال بودند.

WJd9ZdUKbimh

استقلال بعد از جدایی استراماچونی سه بازی انجام داد که در این بازی ها 5 امتیاز  حیاتی را از دست داد. هواداران استقلال همچنین امروز برای یک بار دیگر نشان دادند که تنها علاقه مند به حضور استراماچونی روی نیمکت خود هستند.فشار های مضاعف هواداران به قدری بود که حتی فرهاد مجیدی نیز با دیدن این جو ملتهب از نشستن روی نیمکت استقلال امتناع کرد.

هوادران استقلال در تجمع امروز همه هیات مدیره و وزارت ورزش را مورد شعار خود قرار دادند. 

در میان شعار هواداران استقلال موارد زیر به گوش خورد

- وزیر پرسپولیس استیضاح باید گردد

- تا استرا برنگرده هرروز همین بساطه

- هیات مدیره بی کفایت ، استعفا استعفا

- استراماچونی برگرد به تیمت  / جای تو خالیه توی تیمت

همچنین پلاکارد ها و عکس های بزرگی از استراماچونی در دست هوادارن استقلال به چشم میخورد که روی آن عنوان " استرا خط قرمز ما" نوشته شده بود.

بایستی دید که بالاخره بعد از کش و قوس های فراوان آیا فردا در جلسه مهم میان خطیر و وکلای استرا نتیجه مطلوب حاصل خواهد شد یا خیر؟

4n7SHj5ZnLZm

ذکر این نکته ضروریست که استقلال بایستی تا چهارشنبه لیست بازیکنان خود را جهت شرکت در پلی آف آسیا به AFC  ارسال کند.

 

"سالار امجدی"

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied