شمانیوز
شما نیوز

ستاره رئال مادرید در آستانه جدایی ؟ + عکس

اورتون امیدوار به جذب قرضی خامس رودریگز، ستاره کلمبیایی رئال مادرید در فصل زمستان است.

ستاره رئال مادرید در آستانه جدایی ؟ + عکس

به گزارش شمانیوز به نقل از ورزش سه، با استخدام کارلو آنچلوتی، سرمربی باتجربه و پرافتخار ایتالیایی، حالا امید اورتون برای انتقال خامس به گودیسون پارک افزایش یافته است. کارلتو رابطه بسیار خوبی با خامس داشته و پیش از این در رئال مادرید و بایرن مونیخ سابقه همکاری با این ستاره خلاق را داشته است.

 

 

نشریه دیلی میل مدعی شد خامس 28 ساله از زمان بازگشت به پایتخت اسپانیا هنوز نتوانسته زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید را تحت تأثیر قرار دهد  به نظر نمی رسید زیزو این هافبک کلمبیایی را به عنوان بخشی از برنامه های خود در بلند مدت در نظر گرفته باشد. مصدومیت شدید باعث دوری دو ماهه خامس از میادین شده و به همین دلیل احتمال انتقال قرضی او به لیگ برتر افزایش یافته است.

 

سرمربی فعلی و ایتالیایی اورتون در تابستان گذشته و زمانیکه هدایت ناپولی را بر عهده داشت، به شدت به دنبال خرید خامس بود اما در نهایت اتفاق رخ نداد و آنچلوتی 60 ساله چند ماه بعد سمت خود در ناپولی را ترک کرد. حالا و در فصل نقل و انتقالات ژانویه، کارلتو از مدیران اورتون خواسته تحت هر شرایط زمینه حضور خامس در این تیم را فراهم کنند و با توجه به اعتقاد شدید سرمربی ایتالیایی به خامس و تجریبات شیرین او زیر نظر این سرمربی، احتمالا خود خامس نیز علاقمند به این انتقال باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied