شمانیوز
شما نیوز

الهامی رسماً سرمربی تراکتور شد

سرپرست باشگاه تراکتور اعلام کرد، ساکت الهامی در نیم‌فصل دوم نوزدهمین دوره لیگ برتر نیز سرمربی تیم فوتبال این باشگاه خواهد بود.

الهامی رسماً سرمربی تراکتور شد

به گزارش خبرنگارشمانیوز  و به نقل از سایت باشگاه تراکتور، میرمعصوم سهرابی درباره آخرین وضعیت تراکتور، اظهار کرد: پس از بازی مقابل پیکان، تمرینات تیم به مدت یک هفته تعطیل شد و از روز گذشته تمرینات تیم مجدداً آغاز شده است.

«تعطیلات نیم‌فصل بهترین فرصت برای تقویت تراکتور است.»، وی با بیان این جمله افزود: انجام بازی‌های تدارکاتی برای ارتقای سطح آمادگی تیم و افزایش هماهنگی میان بازیکنان برنامه‌ریزی شده است.

سرپرست باشگاه تراکتور در مورد انتخاب کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه نیز گفت: ساکت الهامی به‌عنوان سرمربی تیم در نیم‌فصل دوم نیز به کارش ادامه می‌دهد. امیدوارم روند رو به رشد تراکتور تداوم داشته باشد تا به آن هدف‌گذاری انجام شده در ابتدای فصل برسیم.

سهرابی درباره فعالیت تیم تراکتور در نقل‌وانتقالات، بیان کرد: براساس اعلام فدراسیون فوتبال، تیم‌ها می‌توانند تا 23 دی ماه بازیکنان مدنظرشان را جذب کنند. با توجه به اینکه اکثر بازیکنان با تیم‌های‌شان قرارداد دارند، مکاتبات با تیم‌های تحت قرارداد بازیکنان مدنظرمان انجام شده است و منتظر پاسخ آنها هستیم.

وی در پایان تصریح کرد: کادر فنی نیز در حال بررسی گزینه‌های خارجی برای تقویت تیم است و به محض انعقاد قرارداد با بازیکنان خارجی موردنظر، اطلاع‌رسانی انجام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied