شمانیوز
شما نیوز

خلیل‌زاده: نمی‌توانم مدیرعامل استقلال شوم

سرپرست مدیرعاملی استقلال می‌گوید تا ۴۸ ساعت آینده موضع رسمی این باشگاه راجع به نقل و انتقالات اعلام می‌شود.

خلیل‌زاده: نمی‌توانم مدیرعامل استقلال شوم

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ایسنا : اسماعیل خلیل‌زاده، سرپرست مدیرعاملی استقلال در حاشیه نخستین تمرین این تیم با فرهاد مجیدی اظهار کرد: در جلسه با بازیکنان درباره همه موارد صحبت کردیم تا با آمادگی کامل به تمرین بپردازند. روز یک‌شنبه ساعت ۳ پرداختی به بازیکنان داشتیم. برخی از بازیکنان یکی، دو درصد تا ۴۰ درصد پرداختی فاصله داشتند که امروز به بخش مالی سپردم که به این موضوع رسیدگی کنند که تا فردا صبح اگر اختلاف حسابی وجود دارد، حل شود.

او درباره فعالیت استقلال در فصل نقل‌ و انتقالات گفت: ما یک کمیته تشکیل دادیم و به آن مسوولیت دادیم. آقای بهرام امیری به همراه یکی از اعضای هیات مدیره در این کمیته وظیفه دارند. ان‌شاءالله ظرف ۴۸ ساعت آینده تصمیمات این کمیته را به اطلاع شما می‌رساند. یک فهرست از سوی فرهاد مجیدی اعلام شده ولی من تا زمانی که این کمیته تصمیم‌گیری نکرده باشد، نمی‌توانم راجع به آن صحبت کنم.

سرپرست مدیرعاملی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد استراماچونی از استقلال شکایت کند؟ بیان کرد: فکر می‌کنم درباره سریال استراماچونی بارها و بارها صحبت شده است. در مرحله آخر هم بنده، رحمان رضایی و علی خطیر به مذاکره پرداختیم. فعلا با استراماچونی قطع همکاری شده و این که در آینده چه اتفاقی می‌افتد را بعدا می‌گوییم.

خلیل‌زاده راجع به اقدام باشگاه در مورد انتشار قرارداد استراماچونی گفت: من به واحد حقوقی دستور دادم که حتما اقدام قانونی شود.

او در پایان درباره مدیرعاملی‌اش در استقلال توضیح داد: تا این لحظه سرپرست باشگاه هستم و چون مدیرعامل مجموعه دیگری هستم نمی‌توانم مدیرعامل استقلال شوم. مگر این که از آن مجموعه استعفا دهم و در استقلال مدیرعامل شوم. من متوجه نشدم که مصاحبه آقای علی‌نژاد چه چیزی بوده است. تا این لحظه سرپرست هستم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied