شمانیوز
شما نیوز

هری کین جدید تیم ملی انگلیس + عکس

تامی آبراهام، ستاره جوان چلسی امروز برابر برنلی هم موفق به گلزنی شد.

هری کین جدید تیم ملی انگلیس + عکس

به گزارش شمانیوز به نقل از ورزش سه، در ابتدای فصل به نظر می رسید بزرگ ترین مشکل چلسی در سال پیش رو، نداشتن یک مهاجم طراز اول و آماده در خط حمله باشد و با توجه به محرومیت این تیم در تابستان از خرید بازیکن، این مشکل غیرقابل حل به نظر می رسید. اما تامی آبراهام تا اینجا عملکرد فوق العاده ای از خود بر جای گذاشته و با احتساب گلزنی در بازی امروز مقابل پالاس، حالا در جدول گلزنان 13 گله است.

 

تامی آبراهام در این فصل در شرایطی در لیگ برتر موفق به زدن این تعداد گل شده که که پیش از او فرانک لمپارد، سرمربی فعلی آبی های لندن تنها بازیکن انگلیسی بود که در لیگ برتر تنها برای این باشگاه در سه مقطع موفق به 13 بار گلزنی یا بیشتر شده بود. در حال حاضر جیمی واردی، مهاجم باتجربه لسترسیتی با 17 گل در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار دارد و رسیدن به او برای تامی آبراهام در ادامه فصل غیرممکن نخواهد بود.

 

هری کین، مهاجم گلزن و انگلیسی تاتنهام چند روز قبل و در دیدار اسپرز مقابل ساوتهمپتون مصدوم شد و اخبار حاکی از بازگشت این ستاره 26 ساله در ماه آوریل است. اگرچه شاید گرت ساوتگیت و هواداران تیم ملی انگلیس نگران غیبت هری کین یا عدم آمادگی او برای یورو 2020 باشند، اما عملکرد تامی آبراهام ثابت کرده او نیز می تواند گزینه ای مطمئن برای سه شیرها در مسیر موفقیت در این مسابقات لقب گیرد.

 

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied