شمانیوز
شما نیوز

راز پوشیدن پیراهن شماره 7 رئال از زبان ادن هازارد + عکس

ادن هازارد می‌گوید در بدو ورود به رئال مادرید شماره 50 را انتخاب کرده ولی باشگاه همبازی او ماریانو را مجبور کرده که پیراهن شماره 7 را به او بدهد.

راز پوشیدن پیراهن شماره 7 رئال از زبان ادن هازارد + عکس

به گزارش شمانیوز به نقل از ورزش سه، ادن هازارد می‌گوید در بدو ورودش به باشگاه رئال مادرید از چلسی، این باشگاه هم‌تیمی او ماریانو دیاز را مجبور کرده که پیراهن خود یعنی پیراهن شماره هفت رئال را به او واگذار کند. این در حالی است که هازارد می‌گوید او خودش پیراهن شماره 50 را انتخاب کرده بوده.

 

هازارد در تابستان گذشته چلسی را ترک کرد و با قراردادی 116 میلیون دلاری راهی برنابئو شد. هازارد حالا در یک گفتگو مدعی است که در بدو ورود به رئال برای خود پیراهن شماره پنجاه را انتخاب کرده بوده چرا که پیراهن محبوبش، یعنی شماره 10 در اختیار لوکا مودریچ بوده. اما به گفته هازارد باشگاه رئال اصرار داشته که او قدم در جای پای بزرگانی مثل کریستیانو رونالدو و رائول گونزالس بگذارد و پیراهن شماره هفت باشگاه را به تن کند.

 

 

هازارد در ادامه می‌گوید باشگاه ماریانو را مجبور کرده که پیراهن شماره هفت را به او واگذار کند. ستاره بلژیکی در این باره گفت:" شماره هفت اول در اختیار ماریانو بود. من نمی‌خواستم سراغ او بروم و از ماریانو بخواهم که پیراهنش را به من بدهد. سبک رفتاری من اینطور نیست. از طرف دیگر می‌دانستم که شماره 10 در اختیار لوکا مودریچ است".

 

 

ستاره بلژیکی در ادامه گفت:" من در چلسی پیراهن 17 را می‌پوشیدم که این شماره هم در اختیار لوکاس واسکز بود. به من گفتند می‌توانی شماره 16 را انتخاب کنی که خوشم نمی‌آمد. من گفتم شماره پنجاه را به من بدهید. ولی باشگاه به ماریانو گفت باید پیراهن 7 را به ادن بدهی. به من گفتند که در لالیگا نمی‌توان پیراهنی با شماره بیشتر از 25 پوشید".

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied