شمانیوز
شما نیوز

جانشینان رونالدو و مسی را بشناسید + عکس

مدت‌هاست که لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بهترین بازیکنان دنیا هستند و توپ طلا را از آن خود می‌کنند اما چه کسی می‌تواند سلطه این دو نفر را بشکند؟

جانشینان رونالدو و مسی را بشناسید  + عکس

به گزارش شمانیوز به نقل از ایلنا، وسلی اسنایدر در سال 2010 و آنتوان گریزمان در سال 2016 به توپ طلا نزدیک شدند اما نتوانستند آن را فتح کنند اما با توجه به اینکه از دوران بازی این دو بازیکن سال‌های زیادی نمانده، به‌زودی یک بازیکن دیگر توپ طلا را خواهد گرفت اما او چه کسی است؟ روزنامه مارکا در این زمینه نظر کارشناسان خود را پرسیده است.

 

 

روبن خیمنس: ایسکو

ایسکو دیگر منتظر فرصت برای درخشش نیست. او در حال حاضر خلاق‌ترین بازیکن رئال مادرید است و شایسته جایگاهی است که در این تیم به دست آورده است. او در جام‌جهانی هم اهمیت بسیاری در تیم جولن لوپتگی خواهد داشت و اگر بتواند تیمش را به موفقیت برساند، احتمالا می‌تواند انحصار رونالدو و مسی را بشکند و البته توپ طلا را هم در لالیگا نگه دارد.

 

Image result for ‫ایسکو‬‎

 خایمه رینکون: نیمار

اگر کسی بتواند سلطه این دو را پایان بخشد، او نیمار است. او در سال جام جهانی در پاری سن‌ژرمن درخشش بسیاری داشته است و بازیکنانی هم اطرافش هستند که به او کمک می‌کنند فاتح لیگ قهرمانان شود. اگر او بتواند در سطح تیمی هم موفق باشد، کمتر کسی هست که بتواند با او رقابت کند.

 

دلفین ملرو: امباپه

از همین حالا هم می‌توان تصویر او را روی توپ طلا دید. او جوان است ولی استعداد کافی دارد که توپ طلا را ببرد. در حال حاضر بسیاری می‌گویند که امباپه، تیری آنری بعدی است.

 

 

جان پرادا: آزار

ادن آزار 26 ساله توانسته بهترین بازیکن لیگ یک فرانسه و بهترین بازیکن لیگ برتر شود. این نشان می‌دهد که او چه استعداد رویایی‌ دارد. او حالا آماده آن است که با بازیکنان برتر جهان رقابت کند. این بازیکن بلژیکی در لیگی که بسیار فیزیکی است و تیمی که قدرت تهاجمی او را محدود می‌کند، توانسته خود را نشان دهد.

01324433

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied