شمانیوز
شما نیوز

باشگاه پرسپولیس فقط در ایران بازی می کند

باشگاه پرسپولیس فقط در ایران بازی می کند

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به لغو میزبانی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: موضع باشگاه پرسپولیس همان حرفی است که محمدحسن انصاری‌فرد گفته و در صورتی که پرسپولیس میزبان نباشد، از آسیا کنار می‌کشیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛ «محمد مهدی نبی» روز یکشنبه در گفت‌ وگویی با سایت باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: طبق ماده ۴ اساسنامه فیفا و ماده ۱۳ کنفدراسیون فوتبال آسیا نباید تبعیضی برای کشورهای شرکت کننده در مسابقات قائل شود و تصمیمی که برای لغو میزبانی تیم‌های ایرانی در این رقابت‌ها گرفته شده درست نیست. موضع باشگاه پرسپولیس همان حرفی است که مدیرعامل باشگاه زده و در صورتی که پرسپولیس میزبان نباشد از آسیا کنار می‌کشیم.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: در سال‌های اخیر ایران میزبان بسیاری از مسابقات مهم و معتبر بوده است و میزبانی ایران مثال زدنی بوده است. اگر قرار باشد چنین تصمیمی گرفته شود باید در اروپا فرانسه و اسپانیا همیشه محروم شوند.

 نبی اظهار داشت: پرسپولیس خانه یحیی گل محمدی است و حضور او در پرسپولیس غنیمتی بزرگ محسوب می‌شود.

وی افزود:تعطیلات زیاد بود و این کار گل‌محمدی را سخت می‌کند اما او تجربه زیادی دارد و می‌تواند شرایط و بستر خوب را برای موفقیت پرسپولیس در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر فراهم کند.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: هواداران پرسپولیس همیشه حامی و پشتیبان این تیم بوده‌اند و به طور حتم باز هم از تیم محبوبشان حمایت می‌کنند تا بتوانیم

نبی تصریح کرد: برای حضور یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس فشاری در کار نبود و انصاری‌فرد تلاش کرد تا این اتفاق رخ دهد و در فوتبال حرفه‌ای چنین اتفاقاتی شکل می‌گیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی