شمانیوز
شما نیوز

افشاگری پدیده جوان پرسپولیس از کالدرون + عکس

با جدایی کالدرون از پرسپولیس حالا آریا برزگر مهاجم جوان این تیم به یک حقیقت تلخ اشاره می کند. اینکه سرمربی تیم به او اجازه نمی داده در یک رختکن با دیگر همبازیانش لباس عوض کند.

افشاگری پدیده جوان پرسپولیس از کالدرون + عکس

به گزارش شمانیوز به نقل از ورزش سه، آریا برزگر مهاجم تیم  ملی جوانان که در بازی های مقدماتی جام ملت ها در تهران ارایه گر بازی های خوبی بود و گل های سرنوشت سازی هم به ثمر رساند توامان مورد توجه تیم های استقلال و پرسپولیس قرار داشت اما در نهایت پیراهن قرمز را بر تن کرد. او در بازی های اخیر تیم به بازی گرفته نشد با وجود اینکه جونیور خرید خارجی تیم اصلا نتوانست انتظارات را برآورده کند و شاید اگر بهایی که به جونیور داده شد به آریا برزگر داده می شد این بازیکن نگاه ها را نسبت به خود تغییر می داد. 

 

خبرداغ : 

ویدیو جنجالی حرف های مهران مدیری درباره سقوط هواپیما + فیلم

 

 

 

آریا برزگر حالا بعد از جدایی کالدرون از پرسپولیس به یک حقیقت تلخ اشاره می کند. او در خصوص غیبت خود در تمرینات و شرایط روحی و روانی اش در زمان مربیگری کالدرون می گوید: « خیلی بیشتر از یک ماه که با تیم تمرین می کنم. من قبل از بازی‌های جوانان قرارداد بستم و بعد از آن بازی‌ها با یک وقفه کوتاه در تمرینات حضور داشتم. البته باید بگویم در زمان مربی قبلی شرایط روانی خوبی نداشتم و حالا طوری شده که با کادر فنی جدید می‌خواهم برگردم. اصلاً طوری شده بود که رختکن من را جدا کرده بود.»

 

 

 

 

طبیعتا این رفتار کالدرون می تواند برای هر بازیکنی ناراحت کننده باشد چرا که در فوتبال همه بازیکنان یک تیم در برخوداری از امکانات یکسان هستند. درست بر خلاف قراردادها. با این حال آریا برزگر به خود اجازه بی احترامی به کالدرون را نمی دهد و در این باره می گوید:« ناراحت نیستم، مربیگری سلیقه‌ای است و هر مربی افکار خاص خودش را دارد. احتمالاً آقای کالدرون هم افکار خاصی درباره من داشته چون جوان‌های زیادی زیر دستش بودند و شاید می‌خواسته به شیوه دیگری من را رو بیاورد.»

 

با این حال نمی شود منکر شد آریا برزگر یکی از بازیکنانی است که از تغییر در کادر فنی تیم پرسپولیس خوشحال شده است چرا که دست کم الان می تواند با همه هم تیمی هایش در رختکن مشترک لباس عوض کند. او از احساس خود در مورد آمدن یحیی گل محمدی این چنین می گوید: «از موقعی که کادر فنی تغییر کرد همه چیز برای من بهتر شد. خدا را شکر. من به عنوان سهمیه آزاد می‌توانم هر بازی روی نیمکت بنشینم اما این بسته به نظر آقا یحیی است که در بازی‌ها باشم یا نه.

اول دست خداست و بعد هم به خودمان بستگی دارد. من تلاش می‌کنم تا خوب تمرین کنم و فردا بهتر از دیروزش باشم. البته باید بگویم اینجا در پرسپولیس کار کردن خیلی سخت است به خصوص از نظر روانی. یعنی آدم باید خودش را خیلی بکشد بالا. هم باید از نظر جسمی بالا باشی هم روحی ولی بیشتر باید به لحاظ روحی ریکاوری بشوی. من سنی ندارم و متولد 81 هستم. قبل از اینکه به پرسپولیس بیایم خیلی تلاش کردم تا خودم را بالا بکشم اما وقتی به یک جای بزرگ می‌رسید باید شرایط خیلی خوبی داشته باشید. یکی از خواسته‌های من این است که بتوانم خودم را آنقدر بالا بکشم که فرصت بازی پیدا کنم.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied