شمانیوز
شما نیوز

نظر سرمربی PSG بعد از دعوا با امباپه!

توماس توخل سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن در کنفرانس خبری اش قبل از مصاف شاگردانش با نانت حضور یافت و همانطور که توقع می رفت سوالاتی درمورد ارتباط او با امباپه و جنجالی که در جریان بازی قبلی این تیم مقابل مون پولیه رخ داد از او پرسیده شد.

نظر سرمربی PSG بعد از دعوا با امباپه!

به گزارش  ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛  در جریان آن بازی که با برد پرگل پاریسی ها به پایان رسید، توخل تصمیم به تعویض امباپه گرفت و امباپه با حالتی عصبانی زمین را ترک کرد و درکنار زمین با سرمربی آلمانی تیمش به جروبحث پرداخت. البته توخل ترجیح داد تا در صحبتهای امروزش اهمیت زیادی به این درگیری ندهد. او در واکنش به پرسشی دراین باره گفت:« من ناراحتم؛ چون در لحظات فوق العاده ای هستیم؛ شنبه شب 0-5 مون پولیه را بردیم و در کنفرانس خبری هیچ صحبتی از آن بازی نشد. من از بازی تیممان لذت می برم. خیلی تماشایی کار کردیم ولی کسی درمورد بازی مان در روز شنبه صحبتی نکرد. هیچ مشکل شخصی ای بین من و امباپه نیست. می دانم که او دوست نداشت تعویض شود ولی من می خواهم به نیمکت نشینان تیم هم دقایقی بازی بدهم. بعید می دانم که اتفاق روز شنبه منجر به جدایی امباپه از پاری سن ژرمن شود. او بازیکن ماست و با تیم قرارداد دارد.

مطمئنم که اعضای رختکن تصمیمات مرا درک می کنند. در آن لحظات سرنوشت بازی رقم خورده بود و ما 0-5 جلو بودیم.. ترس؟ نه من هرگز از تصمیماتی که می گیرم ترسی ندارم. تصمیم گرفتم که پاردس باید وارد زمین شود.»

توخل در ادامه گفت:« اگر من تصمیم می گرفتم که یک سیاستمدار شوم، می بایست در دنیای سیاست کار می کردم. اما حالا وارد عرصه فوتبال شده ام و نمی خواهم که در ذهنم مسائل سیاسی را پرورش دهم. می دانم که وقتی سارابیا را در ترکیب اصلی قراردادم، کاوانی و ایکاردی راضی و خوشحال نشدند. اما من تصمیمات ورزشی تیم را می گیرم و اعضای رختکن این را درک می کنند. می دانم که پذیرش این تصمیمات برای برخی از بازیکنان سخت است ولی اگر بخواهم ترکیب تیم را با درنظر داشتن مسائل سیاسی بچینم، در آخر من بازنده خواهم بود. همه مرا تحت فشار قرار می دهند ولی اگر من بخواهم تسلیم بشوم، هرگز نباید کواسی را درترکیب اصلی بگذارم؛ چون جوان است.»

درگیری اخیر توخل و امباپه، باعث شده تا رئالی ها امیدوارتر از قبل به فکر خرید امباپه بیفتند. سران باشگاه رئال مادرید مدتهاست به دنبال جذب امباپه هستند و این درگیری به آنها انگیزه زیادی داده است. قرارداد فعلی امباپه با تیم پاریسی تا سال 2022 اعتبار دارد و تا به امروز حاضر به تمدید قراردادش با این تیم نشده است. در عین حال امباپه هم می داند که زیدان و پرز به دنبال جذبش هستند و دراین میان چشمکهایی هم به تیم مادریدی می زند. به عنوان مثال ساعاتی بعداز درگیری با توخل و در پایان دربی شهر مادرید، امباپه پست تعدادی از بازیکنان تیم مادریدی که برد تیمشان مقابل اتلتیکومادرید را جشن گرفته بودند را لایک کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied