شمانیوز
شما نیوز

ترکیب احتمالی استقلال مقابل الشرطه عراق

تیم فوتبال استقلال در حالی برای دیدار با الشرطه عراق آماده می‌شود که همچنان ۴ بازیکن امکان حضور در بازیهای این تیم را ندارند.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل الشرطه عراق

به گزارش  ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛  تیم فوتبال استقلال پس از شکست دادن نماینده‌هایی از کویت و قطر در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، کار خود را در مرحله گروهی با دیدار برابر نماینده کشور عراق آغاز می‌کند.

آبی پوشان در حالی عازم کشور عراق شدند که با وجود اتمام دوران مصدومیت غلامی و یزدانی، این دو بازیکن با نظر فرهاد مجیدی در لیست مسافران عراق قرار نگرفتند. به جز این دو بازیکن، اسماعیلی و دیاباته هم شرایط بازی ندارند تا مجیدی مثل دربی این ۴ بازیکن را در اختیار نداشته باشد.

آبی پوشان در حالی فردا باید با الشرطه دیدار کنند که به احتمال زیاد فرهاد مجیدی به ترکیب اصلی تیمش نسبت به بازی‌های گذشته دست نخواهد زد و با کمترین تغییر نسبت به بازی‌های گذشته در این بازی حضور پیدا خواهد کرد.

بنا بر این گزارش، در صورتی که مجیدی به ترکیب برنده‌اش برای دیدار با الشرطه دست نزند، آبی پوشان مقابل الشرطه هم با سید حسین حسینی، وریا غفوری، هروویه میلیچ، روزبه چشمی، محمد دانشگر، شاهین طاهرخانی، علی کریمی، مسعود ریگی، فرشید باقری، مهدی قائدی و ارسلان مطهری به میدان خواهد رفت.

دیدار استقلال و الشرطه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۲۱ بهمن در اربیل عراق برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied