شمانیوز
شما نیوز

جزئیات قرارداد 30 ساله اسکوچیچ با تیم ملی !

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از احتمال همکاری اش با فدراسیون تا سال ۲۰۵۰ خبر داد.

جزئیات قرارداد 30 ساله اسکوچیچ با تیم ملی !

به گزارش شمانیوز به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، پس از انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران و جانشین مارک ویلموتس بلژیکی در این تیم، اخبار زیادی درباره زمان قرارداد او با فدراسیون فوتبال منتشر شد. هرچند مسئولان فدراسیون با این مربی کروات تا پایان جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین توافق کرده اند، اما این قرارداد به شکل مرحله‌ای تمدید می‌شود و در صورتی که تیم ملی نتواند با او راهی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی نشود احتمال دارد مدت همکاری او با فدراسیون ایران تا خرداد ۹۹ افزایش نیابد.

 

اسکوچیچ در نشست خبری امروز خود درباره زمان قراردادش با فدراسیون فوتبال جمله عجیب و جالبی به کار برد.

 

او در این مورد اظهار داشت: همه ما در این جمع فوتبالی هستیم و می‌دانیم قرارداد من می‌تواند تا سال ۲۰۵۰ باشد. از طرفی همه می‌دانیم اگر نتایج مان خوب باشد می‌مانم و اگر نتایج بد باشد قطعاً گزینه بهتری جایگزین من خواهد شد.

 

از طرفی اسکوچیچ درباره نفوذ یک آقازاده ورزشی در عقد قرارداد خودش هم گفت: براساس آن چیزی که می‌دانم، فدراسیون فوتبال مرا به عنوان سرمربی انتخاب کرده است. اگر شما چیزی بیشتر از این می‌دانید، من نمی‌دانم و از آن بی‌خبر هستم. ضمن اینکه قراردادم را با حیدر بهاروند (سرپرست فدراسیون فوتبال) امضا کرده‌ام و فکر می‌کنم این یک مسئله منطقی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied