شمانیوز
شما نیوز

رقابت بازیکن رئال مادرید با سردار آزمون +جزئیات

مسئولان باشگاه ناپولی در کنار سردار آزمون، مهاجم صربستانی رئال مادرید را هم در اولویت خرید‌های تابستانی شان قرار دادند.

رقابت بازیکن رئال مادرید با سردار آزمون +جزئیات

به گزارش شمانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، و به نقل از کوریره دلا اسپورت، مسئولان باشگاه ناپولی که قصد جذب یک مهاجم بزرگ را دارند، پس از طرح پیشنهاد‌های خود برای انتقال سردار آزمون از زنیت سن پترزبورگ به جنوب ایتالیا، به تازگی مذاکرات جدی خود را با باشگاه رئال مادرید برای خرید لوکا یوویچ آغاز کرده اند.

این مهاجم ۲۲ ساله صربستانی که در تیم‌های ستاره سرخ بلگراد و بنفیکا پرتغال سابقه بازی دارد، تابستان ۲۰۱۹ از اینتراخت فرانکفورت آلمان به جمع کهکشانی‌های سانتیاگو برنابئو پیوست، اما از لحاظ گلزنی، آمار خوبی در رئال نداشته و در ۲۴ بازی تنها ۲ گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

اکنون رسانه‌های ایتالیایی از جدی‌تر شدن روند حضور او در ناپولی خبر داده اند. آن‌ها یوویچ را هدف بزرگی برای ناپولی می‌دانند که می‌تواند خیال جناور گتوزو را برای تقویت خط حمله آبی‌های ناپل راحت کند.

از طرفی کریستیانو جیونتلی، مدیر ورزشی ناپولی همچنان دنبال حضور سردار آزمون در این تیم است و او را نسبت به یوویچ گزینه مناسب تری می‌داند. بازیکنی که در رقابت‌های لیگ روسیه، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا آمار ۱۴ گل و ۷ پاس گل را برای زنیت ثبت کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied