شمانیوز
شما نیوز

توافق ستاره محبوب با پرسپولیس+عکس

ستاره سابق پرسپولیس امیدوار است خیلی زود با توجه به رای جدید فیفا پول خود را دریافت کند و پرونده این شکایت بدون غرامت بیشتر برای سرخپوشان تهرانی بسته شود.

توافق ستاره محبوب با پرسپولیس+عکس

  به گزارش شمانیوز به نقل از جام نیـوز،  نیلسون کوریا، دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس از این باشگاه به کمیته انضباطی فیفا شکایت کرده و حتی رای اولیه بابت شکایت خود را نیز دریافت کرده بود و حالا رای محکم تری علیه پرسپولیس به دفتر باشگاه ارسال شده است. او امیدوار است خیلی زود با توجه به رای جدید فیفا پول خود را دریافت کند و پرونده این شکایت بدون غرامت بیشتر برای سرخپوشان تهرانی بسته شود. نیلسون در این مورد گفت: من بازیکن بدی برای باشگاه پرسپولیس نبودم.

در سال‌هایی به این تیم اضافه شدم که پرسپولیس نیاز جدی به یک دروازه‌بان داشت و در سه فصل توانستم برای باشگاه بازی کنم. کارنامه من مشخص است که در تهران چه کار کردم و چه عملکردی را از خود بر جای گذاشتم. کمترین انتظار من این بود که تا به حال بابت قرارداد‌هایی که داشتم تسویه حساب می‌گرفتم، ولی با این که شش سال است از ایران خارج شده ام هنوز به پولم نرسیده ام و این موضوع اصلا برای من جالب نیست.

گفتنی است، باشگاه پرسپولیس پیش از این در دو مقطع متعهد شده بود نسبت به اجرای توافق و تسویه مطالبات این بازیکن اقدام کند که این امر محقق نشد و در نهایت فیفا رای خود مبنی بر پرداخت ۸۳ هزار دلار به این بازیکن را اعلام کرد. این رای مانند دیگر احکام، قابل تجدید نظرخواهی است که بر این اساس، در مهلت قانونی نسبت به درخواست مشروح رای اقدام خواهد شد. پس از دریافت آن برای ارسال لایحه ۲۱ روز فرصت وجود خواهد داشت. مدیران باشگاه نیز به دنبال این هستند که خیلی زود پرونده این بازیکن بسته شود و مشکل حل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied